Sunday, June 19, 2011

macho bertukar gedik

assalamualaikum para pembaca~

nak hupdate tentang orang macho yang bertukar menjadi gedik pula kali ini gara-gara ber-sms dengan Fariera Hasanz petang tadi.tetibe je ade idea skit (sikit la) nak hupdate entry hari ini tentang lelaki yang macho bertukar  gedik.

bagi pendapat aku,lelaki yang macho tak semestinya tak boleh jadi gedik kan?kadang kadang kepelikkan itu lah yang menjadi daya tarikkan yang tersendiri terhadap individu itu sendiri.penatlah asyik nak cover macho je memanjang.apesalahnya jadi gedik sekali sekala kan?

bukan ape,hidup ini hanya sekali,mengapa kita tidak cuba menikmati kehidupan ini dengan semaksimum habis?masa itu kan emas.bila da tua nanti,apa yang kita buat sekarang ini akan jadi kenangan kan?bagi yang panjang umur lagi la.selain itu wallahualam la.

kadang-kadang tengok lelaki macho tapi gedik pon kelakar juga dengan telatah mereka.bukan gedik yang sebarangan.tapi gedik yang saya maksudkan ialah sporting dan open minded.takde la macam sesetengah orang tu segan silu bila nak cuba/buat sesuatu perkara yang bukan kebiasaan yang dilakukan.

seriously its fun tau kalau kita be gedik(sporting) to anyone.orang lain akan suka dengan kita sebab kita ramah dengan mereka.mereka takkan teragak-agak lah nak berkongsi sesuatu dengan kita.tak pepasal da dapat ilmu secara percuma kan?haha.

ce tengok video ni.lelaki macho tapi gedik sporting.hahaha.



layan~~hahahahaha!!
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

3 comments:

yaya_flanella said...

gedik bertempat lah kiranya ni. comel kan.. hee

Mekz's! said...

SETUJU! org yg slalu cover macho boring and memenyampahkan pn ada..haha LOL!

Ai-Sis said...

ahaha.tau takpee :D