Thursday, June 9, 2011

tudung


lawa sangat ke rambut ekor kuda tu?

assalamualaikum para pembaca sekalian.

erk hurm.kali ni nak sentuh skit pasal isu bertudung ni.haaa bukan tudung periuk tudung saji dan sebagainya.tapi tudung yang dipakai diatas kepala ataupon dipanggil sebagai hijab.haaaa memang aku nak sentuh pasal ni la sebab da sakit mata sangat tengok.

kalau nak bertudung,biarlah pakai elok elok.janganlah sampai terkeluar rambut tu.selalu gak la aku tengok perempuan yang bertudung selalu nampak rambut kat belakang.pakai tudung tu,rambut nampak kat belakang terjuntai macam ekor kuda.

memang aku pon tak faham la orang yang pakai tudung macam ni.dah tu ada yang malas gak nak pakai anak tudung.pakai tudung je.pastuh nampak rambut kat depan tu.haiih.sakit mata memandang kerana pemakaian tudung yang hanya ala kadar.

bukan ape,kalau nak pakai,biarlah pakai dengan elok elok,tak nampak rambut kat depan dan belakang macam ekor kuda tu.kalau nak tayang gak baik tak payah pakai tudung.free hair je sebab tak guna pon pakai tudung tapi masih terdedah rambut tu.sehelai dua takpe la.ni hampir semua ternampak.

lagi yang tak boleh nak diterima ialah ada dikalangan wanita yang memakai tudung tu,berkain jarang tudungnya.boleh nampak dalam.memang nampak la rambut dia tu walaupun dia da pakai tudung kemas kemas.

haih.tolong la para kaum hawa sekalian.pakailah tudung tu elok elok kalau bertudung.jangan bertudung hanya sekadar syarat je.tolong lah.terasa semak bila mata ini melihat kaum hawa sebegini rupa.nak tegur tapi takot dibamboo plak oleh mereka yang ditegur.

jadi hanya mampu membenci dalam hati dan mencoretkan entry sahaja.kepada kaum hawa diluar sana,minta sesangat,bertudung biarlah betul.pastikan tidak nampak rambut ketika bertudung ye.kalau nak tayang rambut,tak payah nak bertudung.merosakkan imej kaum hawa yang bertudung je.

so please take note ye kaum hawa.



lawa ke bertudung macam ni?nampak rambut kat depan?


aku rasa lawa lagi bertudung macam ni.kemas je.

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

7 comments:

syaimz said...

hmm...cun betul awek yang last skali tu.haha

siapa ANa yg sebenarnya..!! :P said...

nice post... ;)

DanieL AdiE said...

STUJU!

kan elok pakai elok2...

mohd hafizuddin said...

kalo nmpk rmbt..bek free hair...hahaha

cik Dil said...

setuju..dil paling x suka tgk, gurl pakai tudung, tp rambut keluar ekor..nyampah..baek xyah pakai terus..still dosa jer camtuu..

Raja Fatin Athirah said...

Lagi -lagi yang pakai tudung pakai lengan pendek, serupa tak payah kan abg?

Nissa Jalaluddin said...

yeap...masalahnya ramai sgt dah menegur.depa rasa cantik lettewww..haha