Sunday, June 5, 2011

jangan sampai aku fuck kau der.



assalamualaikum

malam ni ade la yang suka cari pasal dengan aku ni kan.kau ingat kau bagus sangat la sebab kau da tua?wei sedar la diri skit der.aku malas nak cakap banyak dengan kau der.aku mengalah pon kau nak tembak aku kan?memang bagus perangai kau.

aku sabar ade tahap dan limit der.jangan sampai aku hilang sabar sampai aku fuck kat kau gila gila.teruk padah der kalau orang da fuck kat kau gila gila.ramai dah fuck kat kau ni der.sedar diri sikit.jangan ingat semua orang suka sangat kat kau.

aku ni kira ok lagi hormat kau sebagai orang tua dan tak de nak cari point dengan kau.tapi kau da start mula dan cari point dengan aku,memang aku takkan diam la kan?aku cakap baik baik mengalah baik baik kau nak tembak aku.

memang semakin lama semakin aku fuck kat kau la.patut la ramai orang tak suka bekerjasama dengan kau.kelam kabut je memanjang.pastuh semua orang nak ikut cakap kau je.kau je semua yang betul.kau tak nampak apa yang aku buat,nak kecoh cakap orang atasan tak ada bagi kerja kat aku.padahal orang atas yang selalu contact aku suruh buat itu ini.kau nak kata kau hebat sangat sebab orang atasan bagi kau kerja tu baik kau cermin diri kau dulu la sebelum mengata orang.

aku fikir kau orang tua,selalu nak menang tak boleh nak ade orang bantah cakap kau,sebab itu aku diam.aku masih waras lagi nak cari gaduh dengan orang.sebab itu la aku bertolak ansur dan senyum je.betul kata orang tu.kau tak boleh nak terima kau tak betul.

aku bagitahu fakta betul pon kau cakap aku bagitau fakta tipu.semuanya aku tipu.takde yang betul.kau saja la yang bagi fakta betul.kau sajalah yang semuanya betul.nasib baik la aku jenis yang bersabar gila tahap gaban selagi orang cakap elok elok dengan aku.

haih...tension la aku bekerjasama dengan orang macam ni.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: