Wednesday, June 1, 2011

Hangat:mengaku tiada dara tapi masih bermaruah!




assalamualaikum

kali ni nak update tentang seorang budak berumur 14 tahun yang agak tergempar juga ceritanya.hot story ni.budak berumur 14 tahun mengaku pernah main dan still bermaruah katanya.tak tahu apa nak jadi dengan budak remaja zaman sekarang.baroo umur setahun jagung da takde dara.siap bagitahu semua orang lagi.ish ish ish.tak patut betul.cerita ini sangat hangat diperkatakan dan telah terheboh didalam internet dengan pengakuan berani mati budak perempuan ini.

bawah ni petikan dari blog beliau sendiri.

ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)

dah la buat pengakuan yang tak patut,malah berbangga pula dengan pengakuan sendiri.ini ke yang dikatakan bermaruah?pelik.tapi benar.mungkin budak perempuan ini belum matang dari segi tindakkan yang dibuat oleh dirinya.dia tak pernah ke terfikir tentang dia akan putus dengan pakwe dia nanti?belum jodoh lagi dah bagi maruah kat orang lelaki lain.haih.ape nak jadi la.walau apa pon yang terjadi sepatutnya pemikiran yang waras dan disokong oleh akal amat diperlukan sebelum mengaibkan diri sendiri.tak pasal pasal,memalukan keluarga.astafirullah.

inilah akibatnya bila budaya barat terlalu kuat di negara ini.tak patut tak patut.berbangga pula tu dengan pengakuan yang sangat sangat menjatuhkan maruah diri dan ahli keluarga.haih.bawak bertaubat lah cik adik oi.semoga Allah memberi hidayah kepadanya.

click sini untuk melihat blog beliau.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

6 comments:

priNcessapple pie . said...

budak uhh sengal bolee taa .pegy bertaubat ar .

manjae camiela said...

ow budak tu,, baru nak up je tu

Raja Fatin Athirah said...

Memalukan =='

Ai-Sis said...

princessapple pie;harap begitu la

Ai-Sis said...

manjae camiela;entah la.nak cari publisiti kot?

Ai-Sis said...

raja fatin athira;heee tau x pe.memalukan bangsa je