Sunday, June 19, 2011

selamat hari bapa

assalamualaikum.

maaf terlewat update entry pasal hari bapa ni sebab sebenarnya lama dah fikir nak buat ke tidak pasal entry ni kerana bagi aku setiap hari adalah hari untuk kita meraikan jasa ibu bapa kita.bukan pada hari yang diberikan nama hari Ibu dan hari Bapa baroo lah kita nak mengingati jasa kedua ibu bapa kita.jadi mengapa hanya pada hari yang satu ini sahaja yang perlu kita kenang jasa mereka?tapi memandangkan ramai yang update,jadi terpengaruh jugala untuk update mengenai entry ini.

bagi aku,pengorbanan ayah itu sangatlah penting dan tidak terbalas langsung dengan apa yang telah dilakukan.memang tidak dinafikan,tanpa ayahku,aku takkan berada disini.aku sayang ayah aku sesangat.aku speechless bila nak berbicara pasal kedua ibubapa aku.bagi aku mereka berdua adalah insan yang teristimewa buat diri aku sehingga tiada kata dan perkataan yang boleh melambangkan jasa mereka terhadap aku.

ayah,maafkan saya ayah sekiranya sepanjang saya hidup ini hanya menyusahkan ayah sahaja kerana melayan kerenah saya sebagai anak yang nakal.saya minta maaf sebab tak belajar rajin rajin dan menghadiahkan keputusan yang cemerlang ayah.saya minta maaf sebab degil dan tak dengar cakap ayah selama ini.saya minta maaf ayah kerana pernah meninggikan suara dengan ayah.saya minta maaf ayah.saya minta maaf sebab tak mampu menjadi seorang anak yang baik.ayah,saya berjanji akan menjadi anak yang baik dari saat saya habis sekolah kerana saya telah sedar.

saya sedar tidak mudah untuk hidup diluar sana dengan realiti kehidupan yang sebenar.saya minta maaf sebab menyusahkan ayah selama ini.saya akan berubah menjadi seorang anak yang taat dan berusaha untuk berjaya pada masa hadapan.ayah,saya janji saya akan senangkan keluarga kita ayah bila da besar nanti ayah.saya sayang ayah sangat sangat.hanya itu sahaja yang mampu saya ucapkan dan berikan kepada ayah.maaf tiada benda yang dapat saya berikan ketika ini melainkan iringan doa saya buat ayah.

terima kasih ayah.saya sayang ayah!!!



Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: