Thursday, June 16, 2011

Segmen Mencari 50 Blogger Hensem Untuk Bloglist

click banner di atas untuk join segment ini
ok saya seorang lelaki dan memang layak untuk masuk segment ini.hahahaha.sila percaya kerana ini sememangnya benar.

ok dapat baca entry ini di blog uzair.kenal uzair dan bro syaf ni ni gath kat TS.memang seronok dapat berkenalan dengan mereka semua ini ketika di gath hari ahad hari tu.rugi sape yang tak datang gath hari tu.tersangat rugi.blog beliau sangat simple dan mempunyai ratusan follower.hehehe.simple is the best.kan bro?simple macam blog saya.

blog ini secara tidak langsung merupakan gabungan antara cerita kehidupan yang tersendiri,sedikit info dan ilmu yang memang ingin dikongsikan bersama-sama dengan para pembaca semua.hampir 60% adalah cerita peribadi sendiri.sebab itu lah blog ini kadang kadang jadi medium untuk melepaskan apa yang terbuku dihati.jangan marah,saya budak baru nak belajar.minta tunjuk ajar pada blogger yang berpengalaman diluar sana.

blog ini simple je.kalau boleh singgahlah selalu ye.terima kasih :)

sila join kalau korang rasa korang seorang jejaka yang hensem ye.*perasan hensem je aku ni*

haa cepat cepat join segment ini!
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Si Orkid said...

la..segment untk badk hensem je ke ade??sy blh join x??haha :)

SYAF said...

Simple Sesuatu yang Mudah kan.. Tak Ada Lah Nanti serabut pale bila buka blog.. hihi..
blog tmpt kita tenangkan fikiran..serta meluahkan sesuatu...
THank YEa sbb sudi join segmen syaf...
Kenangan ngan korang kat TS tu memang best...

P/S : bila LaGi nak BUAT gath..HIhIHI