Sunday, June 12, 2011

gath mini ke?

assalamualaikum!

ini cerita 12 haribulan 6 punya cerita yee.semalam laaa 12 haribulan.hahahahaha.ok dah.

pagi dimulakan dengan masalah seluar yang aku hadapai iaitu seluar aku terdapat warna putih putih macam calar balar kat seluar jeans hitam aku.memang aku tension laa basuh 3,4 kali pon still ade juga putih tu tak tau kenapa masalah itu tidak dapat di selesaikan.mula la kelam kabut cari seluar lain,tapi takde.semua tinggal kat perak.so redah jela pakai seluar tu *muka tebal satu hari*

ini adalah kali pertama aku join gath mini ni sebab sebelum ini tidak berkesempatan langsung atas beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan.jadi jangan tanya kenapa aku tak join gath sebelum sebelum ini ye.haaa.overall memang best gath ni.tak sia sia datang.kehadiran agak ramai.tak sangka yang tekan attend dalam 40++ je.yang hadir dalam 50++.memang terbaik la blogger semua.

walaupun pada awalnya agak pudar skit keadaannya kerana ramai yang datang lambat.da start main bowling baru lah ramai yang datang.sejak dari saat itu,kegilaan melanda setiap ahli blogger yang hadir.memang terbaik lah sebab semuanya sporting habis dan take part dalam aktiviti.antara aktiviti,bowling makan ice breaking penyampaian hadiah dan bergambar.

yang paling penting dapat jumpa retis retis yang memang agak sempoi la.tak sangka pula kat luar semua gila gila berbanding kat dalam dunia alam maya.memang terbaik lah.i like.hahahaha.tapi terjadi satu incident yang memang tak dijangka di Time Square ketika ice breaking.

terdapat 3 makhluk Allah yang tak diundang datang menyergah bagai.3 makhluk Allah itu ialah pak guard yang tiada budi pekerti dan adab.dia halau mengunakan ayat kasar bagai.kesian aku tengok kunci locker kena bamboo depan tu dengan pak guard.siap pak guard tu ambik gambar lagi.cam gampang plak pak guard kat Time Square ni.cakap elok elok tak boleh ke?adoi.tampo gak nanti kang ;p *macam berani je nak tampo.hantar bonzer tengku nizam jela*

ok memang best lepak dengan para blogger satu hari.event habis pukul  5 petang tapi balik pukul 7.hahaha.dari gath tadi yang dihadiri dalam 50++ ahli blogger tinggallah beberapa blogger sahaja yang buat hal sendiri.hahahaha.

merayap kat sungaiwang plaza.start dari situ aku yang pendiam dan pemalu telah bertukar menjadi agressive kerana masuk air yang melampau.siap main dalam lift lagi yang tak boleh tahan tu.memang gelak sakan jee dalam lift tu.kalau boleh nak berhenti masa kat situ.hahaha merepek dah aku.

semalam dapat gak date dengan anis missi yang retis.hahaha. *sila jangan jeles* hahaha.makan pon duduk sebelah dia.heaven sat.errr jangan jeles sekali lagi.hahahaha.adoi kelakar.da mula la tu aku merepek je.pape pon memang best la event kali ini.hope event akan datang nanti boleh la join lagi jadi gila gila lagi seperti semalam.

kenangan yang indah membuatkan hati muda. *memandai je reka pepatah sendiri*

baik ini ade beberapa keping gambar je.yang lain semua ada kat retis photographer.hahaha.tak banyak kat phone sebab phone pasar malam je.segan nak pakai.








curi dari retis photographer.hahaha jangan marah :p

nasib baik takde orang bocorkan rahsia 11 aribulan birthday aku.kalau tak comfirm kena punya kat gath time ice breaking.
ok aku memang gelap.okbai!

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

9 comments:

Rien Rose said...

haha dh jumpa blog bdk ni! jgn bergerak!! hahaha

nini said...

gelap tak pe..manis ada...haha

Farierahasanz said...

hahahaa . .aiseyh , nape lew aku taa ckp ea time tue.??? adoi . .hahaa .
melepas =P

misz athiqah said...

wah!!..ada gath tuk blogger...xpenah dgr pun...huhu..syoknyer...

salam..jenguk jengah anda di sni..=)

Fyqa said...

wahhh bestnye ^^

kunci locker said...

terbaek..! i like ! hahaha..jap2..trackmark blogger semalam...
like..like..like..like !! hahahah

Unknown said...

LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE

@taufiqhelios said...

eh..gambo kite ade gak la..lalala~

Amir Aidid said...

hey , ame singgah sini . ohh btw , ame pun dah update Part 1 bout our gath . jemput laa singgah ya later ;)