Wednesday, June 22, 2011

300

assalamualaikum.

haaa ape yang 300 ni?mesti korang tertanya.hahahaha.bukan ape just nak bagitau je yang sekarang crazreeme sudah mempunyai follower yang ke 300.haaa.kiranya lucky follower la sebab tetibe je ade entry pasal follower ke 300 kan?sebelum ni ape pon takde.memang lucky la dia ni.meyh tengok sape.



taaadaaaaaaa.ini la follower yang lucky.hehehe.ok nak review blog dia sempena lucky follower.

ok blog dia simple je.macam aku juga simplenya.tapi berlainan skit lah.hahaha.tema warna hitam.baroo aku notice ramai pakai warna hitam.mungkin sebab warna hitam itu ringkas dan simple rasanya.hahaha.total entry setakat ini yang aku lihat dalam 2011 adalah 96 entry.

dia mempunyai mesra alam punya sistem iaitu energy saving mood.haaa.memang go green la dia punya blog.tak macam aku,pemusnah enviroment.hahaha.ok.agak terkejut 1 minit dengan jumlah follower dia.rupanya dia seorang yang femes.hehe.tak sangka orang femes follow blog yang tah hape hape ni.terima kasih daun keladi kakak.hehehe.

oh lupa.dia digelar sebagai sue.korang bolehlah datang jengok blog dia di sini.sekian terima kasih.haa mana tau pas ni ade lagi lucky follower ke?kan?haa tunggu jerk.hahaha.sekian *itu pon nak kecoh.*



NotaKakiComel:ok da pulih seperti biasa.YES!!!

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

6 comments:

Shiema Sufian said...

bagilah shiema bertuah jugak jugak :)

Alia Natasha said...

tahniah ye abam retis :)

riben putih said...

wow untunglaahhhhh~hehehe

Ai-Sis said...

shiema sufian;hahaha.insya~Allah satu masa akan datang.hehe :D

Ai-Sis said...

alia natasha;terima kasih adik retis :D

Ai-Sis said...

@riben putih;hahaha.dia lagi untung.follower sampai 500++ tu.hahaha :P