Sunday, February 6, 2011

terharu!

salam kepada semua para bloggers yang setia membaca entry ini dalam blog yang sangat huduh ini.maaf le blog ini hodoh.sedang mencari muka baru untuk blog ini tapi belum lagi ada kesempatan untuk berbuat begitu.pape pon bukanlah ini yang nak dijadikan entry.hahaha.

yang nak dijadikan entry ialah terharu.sangat terharu lah sebab ade seorang blogger telah menulis pasal saya diblog beliau.hahaha.baru je kenal tadi dah ade cerita saya dalam blog beliau.sungguh hebat.tak tersangka sebegitu cepat cerita saya dicipta dalam blog bloggers yang baru sahaja kenal.waahhhh.best dan syok ni.

bukan nak kata bongkak ke ape,tapi ini lah pertama kali ade orang cerita pasal saya setelah baru sahaja kenal.ceyhwahhhhhhh~~~

nama comercial beliau ialah fazziana FH.haaaa dia ni berumur 18 tahun pada tahun ini.kenal dari SB.wahhh.baru je kenal tengah hari tadi.heee best lepak lepak dan berborak dengan beliau ni.fazziana ni pon blogger baru macam saya.newbie la katakan.haaa best lepak dengan para blogger ni.serius.

nak tengok gambar beliau tak?haaaa meyh tengok gambar beliau yang exclusif diblog saya ni selain diblog beliau meyh~

ini lah fazziana fh.hee comel kan?haa jangan nak menggatal ye.adik ini sudah berpunya.haa kang kena marah dengan bf dia kang saya tak bertanggungjawab.amaran keras ni.tak bertanggungjawab ye.

terima kasih kepada adik fazziana fh kerana mencoretkan entry khas untuk saya diblog beliau.heeeee terima kasih sekali lagi.terharu!
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Hanim Mahali said...

sukanya dia... hepi blogging... ^_^

Ai-Sis said...

heeee insya~Allah.terima kasih kakak :D