Wednesday, February 9, 2011

sape terasa pedas dia lah yang makan cili

salam kepada readers,kepada yang setia membaca dan tidak lupa kepada stalkers juga yang tak sudah sudah mengintip entry baru ini walaupun ade stalkers yang tidak diundang pon membaca juga.

haaaaaaaaaaaaaaa.entry kali ini memang terbaik la nak dikatakan.nak tahu sebab ape??haaaa mari mari saya bercerita serba sedikit tentang orang orang yang tak sedar diri disini ye.

begini alkisahnya.adelah budak budak yang tak reti nak faham bahasa semuanya la kan.orang diam tak bermaksud orang suka dengan apa yang berlaku.haaaaaa.sekarang ni da nak masuk peperangan dah.tunggulah resultnya nanti.

sape terasa pedas dia lah makan cilinya kan??selalu perli orang,selalu mengutuk orang dan perli orang kan??haaa rasakan bila orang perli,kutuk dan mengata korang pula.jangan ingat takde orang mengata korang.ramai je.tapi senyap senyap.biasalah macam korang buat kat orang ni.aku pon gembira je dengan dak dak lain kutuk kutuk korang sambil senyum lebar je.malas nak menyampok orang dok kutuk kutuk korang buat ape buang masa je join kutuk kutuk orang ni.orang yang ade pelajaran yang dah sampai diploma ni,masih lagi begitu,tak boleh nak dikatakan apa lagi.

syok betul bila ade orang terasa pedas yang sangat sangat.haaaaaaa.tunggu jela lagi statement statement panas yang korang akan rasa nanti.jangan risau.wait and see.

aku da penat nak berdiam diri selama korang kutuk kutuk aku semua.aku perdulik ape,korang kutuk kutuk aku kan.haaa sekarang tunggu la payback time.dah la curi barang orang,pastuh kutuk kutuk orang.memang orang tak sedar diri.orang macam ni tak ke mana.tunggu je apa yang Allah akan balas.aku balas skit skit je.yang lebih berhak nak balas itu Allah.jadi bersiap sedia lah.

masing masing ade kekurangan tapi tak sedar diri.duduk mengutuk orang sesedap rasa,macam diri sendiri tu perfect sangat.macam lah diri tu hebat sangat.hadoi.orang tak sedar diri,macam mana lagi.macam tu le.
haaa baroo korang tahu bila orang perli ape rasanya bila orang mengutuk ape rasanya.haa terasa sangat bahagia sekarang. *wink wink*

teruskan mengutuk selagi masih berdaya,teruskan selagi masih ade suara,teruskan selagi bila masih ade kudrat,teruskan selagi sampai lebam dan meninggal pon aku tak kisah.buang masa je layan kutukkan kutukkan dari orang yang tak sedar diri,cakap orang,sendiri yang lebih sampai tak sedar diri.

bawak bawak la sedar diri daripada mengutuk orang tu,baik kau buat kerja,hafal apa yang patut,cemerlangkan diri,jamin masa depan diri sendiri lagi baik daripada kau meneruskan kerja kerja yang tak berfaedah mengutuk orang.


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

5 comments:

DiriKu said...

tajamtajam XD

roxybelleiyramethyst said...

amboi...menusuk ke dada....seb bek den xwat gitu...hahahaha

Ai-Sis said...

diriku;hahaha.memang tajam pon.sakit hati taw selalu kena perli tapi saya berdiam diri


kak roxy;heee taw tak peee.geram kot.

husna mukhtar said...

marah dasayat woo. sabar sabar

Ai-Sis said...

husna;memang sabar pon.hee