Thursday, February 10, 2011

Lucky Giveaway by Littleimie

okay seperti biasa ye kawan kawan dan rakan taulan yang saya hormati terutama yang selalu membaca,memberi comment,melawat semua tu lah.haaa panjang sangat nak bagitaw.nak kena rush cepat cepat sebab ade orang sudah tagged saya untuk join contest bebanyak.haaa anda bila lagi nak tagged saya dan informkan pada saya bahawa saya telah ditagged untuk peraduan masuk contest ape-ape yang menarik untuk saya join sekali.jangan syok sendiri sahaja,biarlah kawan kawan yang lain pon alami bersama.haaaaaa.ok proceed to the next stage.


untuk pengetahuan korang,peraduan ini boleh didapati disini yee.exclusive punya.jadi cepat cepat lah join bersama-sama saya untuk mencuba tuah dalam peraduan ini.moh moh ape lagi yang nak tunggu tu?cepat cepat join.kang ketinggalan haaa tak tahu.hahaha.

sekarang saya nak baling bom pada orang yang terpilih dalam blog saya ini.mari mari lihat sape yang kena :D

Alyana Hamdan
Roxybelle Eiyra

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: