Monday, February 7, 2011

Contest Blog Paling Hebat Oleh Aida Shafiena

ok ini contest yang kedua yang saya masuk setelah melihat blog Nurul Husna Mukhtar yee.tetba je saya teruja nak join contest ini.wahh tiba tiba je.hahaha.ok mari kita proceed to the next stage.tak mo tulis bebanyak tentang Nurul Husna Mukhtar.nanti dia kembang dan terbang diawangan :D

contest ini boleh didapati disini

kalau nak join entry ini,korang sangat da perlu wajib mengikuti Mya Awaludin dan Aida Shafiena untuk mendapatkan borang penyertaan di meja mereka.*ok tipu je* join jelaa.follow the rules yee :D

pastuh pastuh pastuh kan,korang kena buat entry tentang contest blog paling hebat oleh Aida Shafiena ini tidak kurang dari 100 patah huruf yee.bukan patah perkataan.ini adalah advantage ye.ambil la advantage ini sebagai kemudahan yang telah disediakan.hahaha.

selepas itu seperti biasa korang wajib letak contest ini diside bar blog korang.

korang juga perlu bercerita tentang kehebatan blog korang beserta salah seorang owner blog sama ada Mya Awaludin atau pon Aida Shafiena.

lastly tagged la kepada 3 orang pilihan hati yang berkenan :D

tarikh tutup 22 Feb 2011.cepat cepat cepat sementara stock masih ada :D

ok proceed ke point penting

KEHEBATAN BLOG SAYA!
blog saya ini hebat kerana blog saya ini entry dia panjang panjang macam novel tahu :D
blog ini juga adalah salah satu tempat atau diary untuk saya suarakan apa yang saya mahukan :D
entry dalam blog ini semua mengarut ngarut dan kebanyaakkan entry tentang hati dan perasaan owner ini dari masa ke semasa :D
blog ini juga sangat simple,teratur dan kemas :D

KEHEBATAN BLOG AIDA SHAFIENA
tema blog yang sangat ceria :D
perwatakkan blog yang mengambarkan owner blog adalah seorang yang suka senyum :D
terdapat tutorial tentang coding untuk blog yang memudahkan para  blogger yang lain untuk belajar :D
entry blog semua comel comel :D
lastly pengunaan perkataan pelat yang cute shangat :D

ok sekarang tiba la masanya untuk saya tagged yang mana saya berkenan yee.

Liyana Afiqah
Nur Ain Amalina
Syira Nia

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: