Thursday, February 3, 2011

selamat malam kepada semua.eyh selamat pagi.haha.silap ucap pula.hehehe.kali ini entry ini nak coretkan tentang tergendala ye.tergendala.haaaaa.faham kan?tak faham tanya ye.

ok la korang segan nak tanya kan?haaaa.meyh sini aku cerita.aku sekarang ni perlukan headphone untuk menyiapkan kerja recording aku yang perlu submit masa hari isnin ni.memang la aku da ade headphone,tapi aku pinjamkan kepada salah seorang caller untuk rakamkan suaranya.

yelaa da kata minta tolong kan,semuanya aku perlu la berikan apa yang patut.dia punya headphone taka boleh pakai,jadi aku bagilah headphone aku.disebabkan itu,suara aku sendiri aku tak dapat nak rakam.nampaknya hari ahad ni la baru aku boleh rakam suara aku.

kerja rumah yang dibekalkan oleh lecturer semuanya hampir selesai.PWWW da selesai dah.alhamdulillah.seterusnya nanti nak buat account sebab DAV perlu ditangguhkan dulu kerana ketiadaan headphone untuk dirakamkan.huuuwaaaaaaa.

nampaknya terpaksalah aku siapkan malam ahad tu ketika semua orang sudah tidur sebab memerlukan suasana yang sunyi dan aku tak tidur la jawabnya hadoi.

demi kerja dan tarikh submit yang ditetapkan,aku korbankanlah masa tidur aku.harap harap dapatlah selesaikan.amin.



Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: