Monday, February 7, 2011

Contest Kami Pose Comey :D

salam kepada semua readers.haaaaa seperti yang dijanji janjikan,saya akan mula start join contest contest yang telah ditaggedkan oleh para para bloggers semua yang telah saya follow.jadi disini ini adalah contest yang saya join secara rasminya.heeee tak reti pon nak join ni tapi just follow the rules la kan kalau nak join.pemenang dia akan dapat iphone weyh *wink wink*


taaaddaaaaa!!! inilah contest yang saya join.haaa first time join contest secara rasmi.selalunya promote contest je haa ni nak join pulaa.terasa excited la pulak.wekekekeke.contest ini dianjurkan oleh AMNY yee.sila click sini untuk maklumat lebih lanjut tentang contest ini beserta hadiah hadiah yang bakal dimenangi :D


taddaaaaaa ini adalah gambar posing saya dengan rakan rakan saya yang agak comel yee.haa comel kan??haaaaaaa.saya join contest ini sebab saya pon teringin nak masuk contest gak sebab tengok orang lain semua syok je masuk contest.jeles ni tengok kawan kawan semua masuk contest tapi saya tak masuk masuk lagi walaupun ramai yang tagged.jadi untuk kesempatan ini,mahu la mencuba nasib dan mengambil langkah pertama dalam berjoin contest ini.terasa SYOK pulaaa :D

by the way,ini adalah gambar berposing ketika malam pertama bulan ramadhan di hostel rapat setia.heee memang meriah dan saya adalah yang berbaju biru dihadapan sekali :D heeeeee terkenang nostalgia lama kembali :D


sekian saya mahu tagged kepada siapa eyh??errrr baik saya da ade pilihan dihati untuk mereka join contest ini :D

Lina Adryana
shazmira
Fazziana Fh
Shenn

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: