Friday, February 11, 2011

Problem?



assalamualaikum kepada semua readers,pembaca,stalker dan tetamu yang dihormati sesangat.entry kali ini ingin mencoretkan tentang PROBLEM,atau lebih dikenali sebagai masalah.masalah ini berlaku baru sahaja sebentar tadi.nak tahu masalah ape?haa mari mari baca yang selanjutnya.

problem yang saya maksudkan ialah,FACEBOOK.yee facebook.nak taw problem ape?haaa mari lihat ini gambar.

*click gambar untuk besarkan*

haaa inilah yang dihadapi oleh saya sebelum sempat saya memberitahu didalam SB untuk mengundurkan diri dan minta maaf sekali lagi secara ikhlas dan memaksudkannya.nak tahu kenapa saya minta maaf?haaa ade sebabnya,saya menjadi nakal pada malam ini kerana menjadi "LIKERS" dalam SB.jadi ade la sorang dua yang memang marah sesangat lah bila mereka di like oleh saya kerana like ini menambahkan banyak notification.

oleh itu,ade lah yang marah sebab di like banyak kali.dan secara tidak langsung,saya sendiri telah dikenali ramai kerana "LIKE" itu sendiri.saya sendiri telah menjadi topic utama dan hangat ketika itu gara-gara like comment orang lain.memang tak sangka pon nama menjadi tumpuan sebentar tadi.tetiba teruja sebentar.yelah saya ni tak femes,ape je ade kan??

so kat dalam blog ini juga,sekali lagi saya ingin meminta maaf kepada semua user FB atas apa yang saya lakukan dalam SB ini.jujur dan ikhlas.ingatkan nak bagitaw kat SB,tapi keadaan tak membenarkan saya untuk lakukan dalam SB.mungkin ade baik dan buruknya.jadi pape pon saya minta maaf dulu la ye para bloggers yang lain.sebentar tadi tu je jadi LIKERS.malam malam seterusnya dah tak ada dah,sebab abg abg dan kakak kakak yang lain akan buat dan handle.

jadi saya nak minta izin dulu lah nak pergi tidur sebab dah terlalu mengantuk sangat.jap lagi kang nak pergi kenduri doa tahlil.malam pula ade date dengan orang lain.memang penat dan tak tido la jawabnya.heeee dah lah penat sangat ni.mata pon da kuyu dah.jaga diri dan selamat malam semua.



Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.