Monday, August 29, 2011

selamat menyambut hari Lebaran

assalamualaikum

heeyyyy semua sehat??alhamdulillah berlalu sudah bulan keberkatan ini iaitu bulan ramadhan al-Mubarak.jadi disini saya sebagai owner blog Being Crazree ini ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan tiada batin.

sempena hari yang mulia ini saya ingi meminta maaf kepada semua pihak atas kekurangan diri ini.saya tahu saya telah banyak buat salah dan silap selama saya berblogging ini.mungkin cara saya berblogging ini bukanlah menjaga hati banyak pihak tapi itulah saya.

*muka malu malu*minta maaf lah kalau ade buat terguris hati ,terjatuh hati ,terkilan ,terkasar bahasa ,mengumpat ,mengata ,mengaibkan orang lain dan semua yang sewaktu dengannyalah.saya tahu dalam bulan ramadhan yang lalu,banyak yang membaca entry saya.dan kalau tak silap saya,adelah dalam 2,3 entry yang memaki.jadi nak minta maaf jugalah sebab membuatkan korang terkurang pahala kerana membaca dan terima kasih atas sebab sudi membaca entry saya selama ini.

akhir kata,sekali lagi saya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan tiada batin.berhati hati dijalan raya.ingatlah Allah kerana Allah itu maha berkuasa ke atas segala-galanya *tukar slogan* ;)



Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

mira said...

Salam Aidilfitri :)
maaf zahir dan batin, semoga ceria2 selalu :)

Miss Butterfly said...

salam aidilfitri.. duet raye mane yeee pacikkk.. :D