Tuesday, August 9, 2011

tension bila ada yang cemburu =.=

assalamualaikum.

pernah tak tension bila ada yang iri hati dengan kita??kalau iri hati saja tak pe.ni dia iri hati sampai buat aku rasa cam nak sepak pon ade jugak dia ni.menganggu aku je.tension bila ade yang cemburu dengan aku nih.bukan selalu pon aku dating.kalau aku dating selalu lain la citer nak jeles sampai buat aku macam ni.

dah la jarang,dah tu dia buat macam ni plak.nampak sangat busuk hati.time aku nak melepaskan stress berdating la dia nak kenakan aku.haissshhh tension aku kalau cam ni.kalau dah berdating pon tak boleh,nak buat ape lagi?tak berhati perut betul lah dia ni.kalau tak kenakan aku memang tak sah.

dah jadi macam ni tak boleh nak buat ape la.reda jela dengan apa yang dia dah buat kat aku.nak tau sape?meyh baca gambar kat bawah ni.click biar kasi besar skit kalau tak nampak ye.


ternyata mark zulkerberg ni dengki dengan aku bila aku mula nak buang tebiat kat group SB tu.dengki betul.patutnya benda ini hanya keluar kalau spam link je.aku tak spam link pon.aku cuma mention nama orang je kot??itu pon kena macam ni??gila dengki.tak boleh terima betul keadaan macam ni.

time aku nak luangkan masa dengan blogger lain laaa mark zulkerberg ni nak cemburu dengan aku.aku mention nama takde la banyak mana.comment total dalam 320 je pon.penuh comment aku dengan mention nama orang lain.

ni yang buatkan aku comfius lagi ni pasal spam.bukan ke spam itu bermaksud benda yang diulang banyak kali dalam satu post yang dikaitkan dengan link website?mention pon dikategorikan macam tu gak ke?kenape selama ni aku tak pernah pula dengar orang kena macam ni sedangkan post dia da sampai 5000 ++ siap dengan mention nama lagi??

sungguh tidak adil betul la mark zulkerberg ni.pilih kasih betul.tension aku macam ni.haiiisshhh.nak tak nak kena la tunggu beberapa hari baru lah boleh comment bawah post.gila tak best macam ni.takpe laa dugaan dibulan ramadhan ;(
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

3 comments:

I do I need Iman said...

eh same!
akk pna kne dulu ne dear ;)
sbr jela ea. nnty ok ;)

Mekz's! said...

adik....sabar ye! :)

AnakPakZohar said...

if fast komen pon akan di blog jugak.. means.. kita tag banyak2 org dalam post kite dalam jarang masa yang singkat.. tu kira fast komen.. atau pun .. kita buat macam ni.. nak up kan post

up

up

up



ni kemungkinan besar akan diblok..