Friday, August 19, 2011

minta tolong boleh?



assalamualaikum

nak berkongsi sedikit rasa kesal dihati ini lah.hahahaha.mesti korang pelik,kesal kesal pon boleh gelak happy go lucky lagi kan?hahaha.bukan apa pon.kesal yang sedikit je.bukan pasal ramadhan juga.bukan mengenai keinsafan dan sebagainya.

seperti yang korang lihat,blog aku da macam lain skit.kan??dulu panjang berjela.sekarang da pendek.kalau korang perasan,kat mister linky's tu sepatutnya dah 640 link yang memang aku kumpul sejak aku decorate dan bergiat aktif dengan blog ini selain blog aku yang lain tu yang macam aku abaikan sebab banyak blog pon tapi tak aktif pon tak guna juga sebab nak cerita semuanya kat satu blog je.blog lain terabai.baik focus pada yang satu je.

ceritanya begini aku nak buat kat mister linky's tu ade scroll.tapi aku da ter backspace dan aku tersave sekali.aku takde copy pon coding dia sebab aku da copy coding scroll tu.aku lupa plak nak buat backup coding kat notepad.

jadi memang sayang leee da penat kumpul link sampai 640 tetibe da hilang macam tu je atas kekhilafan diri.attoi~sedih betul aku.aku cuba dapatkan balik mister linky's tu tapi kat website tu takde pula.kena buat yang baru.damn betul.sakitnyaaa hati ini.

janganlah hancurkan,hati ini*nyanyi lagu nabil* uwaaaaaa.sekarang i need to back to basic.jadi kengkawan yang dah tinggalkan link tu harap boleh la tinggalkan link sekali lagi ye.mana tau kali kedua ni tinggalkan link tetibe rasa nak follow ke yang tak difollow tu kan?haaa.bukan nak kata yang dah follow pon tak boleh tinggalkan link.boleh je.sangat mengalu-alukan juga untuk tinggalkan link didalam blog ini ;)

terima kasih kepada yang sudi menolong tinggalkan link didalam blog ini ribuan terima kasih ye.insya~Allah pahala bertambah atas pertolongan yang diberikan ;)
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

1 comment:

normala_ali said...

heheh saya pon pernah buat benda yg sama.. seday gak time tu..