Saturday, August 27, 2011

seharian di Time Square menyakitkan mata aku.



assalamualaikum

korang da beli da baju raya semua??mesti lah dah kan?korang kan bab bab beli baju raya semua ni kan memang laju kan?hahaha.aku baroo je balik dari TS tadi sebab nak shopping.aku cuma beli 3 barang je kat TS tu.yang lain macam tak berapa nak kenan jerk.

oklah back to the main topic now.satu hari di Time Square memang menyakitkan mata terutama sekali pada bulan ramadhan yang Al-Mubarak yang mulia ini.serious memang aku rasa cam sakit mata jerk.tu pasal banyak benda tak berkenan kat TS ni secara tiba tiba.

dari tengah hari sampai ke petang jugak lah aku mencari barang.sampai dalam jam 12.10 tengah hari.selesai membeli barang semua dalam 1.10 petang.sekejap je kan aku beli?Aina Aimi pula cakap aku choosy sebab aku main beli je tak tengok harga.itu pon choosy ke?hahahaha.plik.


so aku ingatkan nak berbuka kat luar tapi baroo pukul berapa.lambat lagi nak berbuka.so aku pon bosan bosan pergilah tengok Final Destination 5 3D.yang biasa punya takde.so terpaksa la tengok 3D.terbang RM20.00 aku.damn betul.hahahaha.tiket wayang start jam 2.45 petang.

aku pon malas la nak jenjalan lagi.puasa la katakan penat.so naik la ke tingkat 10 sebab wayang tingkat 10.sampai je kat cinema tu baroo jam 1.27petang.tercungap-cungap gak le naik elevator.hahaha.ingat tangga je tercungap-cungap?ok fine aku lupa ade lift.adoi.

so aku pon dok la lepak lepak kat depan tu sambil memerhatikan gelagat manusia yang seperti aku juga menunggu masa untuk masuk ke wayang dengan melepak kat depan cinema tu.ok yang banyak lepak depan aku tadi banyak berpasangan.melayu pula tu.cina dengan india kurang.

sambil diorang berdating tu,ada yang pelok pelok dan ada yang kiss kiss mulut tak reti nak cover.aku tengok pon sakit mata.nak ambik gambar,apetah lagi.mampoih aku kena belasah nanti.beragak la kalau nak kiss dan sanggap sekali pon nak buat,jangan la buat depan orang ramai.memalukan betul.

yang kiss mulut tu pula bertudung dengan pakwe dia.aku sedih betul tengok.takkan lah bulan yang mulia yang satu ini sahaja setiap tahun tak boleh nak menghormati?bulan lain punya banyak,tapi bulan ramadhan yang mulia ini jugalah yang kau nak buat.tolong aaa ade otak fikir la beb.memalukan orang beragama Islam je.



da tu macam macam la gelagat lagi.ada group perempuan ni,sekolah menengah lagi kot.umur cam 14,15 tahun la.berdiri depan aku,tak reti nak berdiri elok elok.terkangkang plak salah seorang minah tu.aku da masya~Allah sakit mata aku weyh.bukan sekejap tapi lama kot terkangkang.

pastuh dok posing posing bagai macam cantik sangat posingnya tu.aku tengok pon meluat da gaya posingnya yang ala-ala gedik gitu.dah macam takde orang dah kat situ dok posing posing bagai.aku tengok pon menyampah beb.nak posing bagai semua tak perlula nak buat depan orang.malu la skit.semua bertudung kot.hadoi.sakit mata.



pastuh ade lah dua orang perempuan ni berdiri depan aku.sorang berjeans sorang berskrit tak cukup kain.dah tu baju masuk dalam.baroo lepas kerja agaknya.mereka ni pon masuk wayang dengan aku gak tadi.eish muka tebal betul pakai kain tak cukup ni.kalau aku da segan gila da weyh.

pastuh time balik kat dalam KTM.damn betul.budak tak matang lagi kot.orang tengah sesak kat dalam tu pon boleh raba-raba dan kiss kiss.orang lain semua pandang budak tu pastuh pandang tempat lain.melayu gak tu.aku pergh segan gila weyh.orang melayu buat macam tu.agama Islam macam tu?macam mana orang bukan beragama Islam tak pandang serong dengan kita?

haih sedih dan sakit mata aku bila ada di KL satu hari mencari barang.huh.dalam masa yang sama jugalah kawan aku kena rompak.bukan rompak tapi lebih kepada ragut kot.sib baik dompet semua ade.yang dia dapat cuma BlackBerry dia je.and you know what??yang buat tu perempuan kot??haish.semoga kau terlibat dalam kemalangan sehingga koma la weyh.bulan ramadhan pon nak buat macam ni.damn betul la.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

6 comments:

Miss Butterfly said...

oke, memang saket mata. yang pakai skirt tu pakai tudung kan? better amik tudung dye tu, tutop kaki dye.. huuuu~

farra said...

makk aii..dasat tol si peragut tuu..haih..
btw..doakn yg terbaik je kay?

Nyamuk Terbang said...

pergh skrng bdk2 sekolah pun dh bersepah dkt mall
aku dlu xder nk brni pegi mall time skolh

ezza haniza said...

cisssssss......bulan2 pose jadi..

Si Orkid said...

xthu lh nk ckp pe ngn org2 sekrg nih..adoi. xthu dosa phla lgsung.

AnakPakZohar said...

hurmmmm.....