Thursday, August 25, 2011

perangai tu kalau tak jahanam tak boleh ke?

ini adalah entry memaki.harap maklum.

assalamualaikum

hari ini aku merasakan yang aku memang terasa nak maki orang je bila aku dapat tahu ade tangan gatal yang menyentuh barang aku tanpa kebenaran lagi sekali.bapak tension laaaaaa.aritu pasal air aku.kali ini pasal external aku pulak yang dia guna.mungkin da lama dia guna dan aku tak check pon sebab aku memang tak guna external.

hyeeeeee!!!!perangai tu kalau tak jahanam tak boleh ke???bengang betul la aku duduk dalam umah tu.semua benda nak orang nak sentuh nak guna.MINTAK KEBENARAN tak pe jugak.NI GUNA SENYAP SENYAP.pastuh tak reti nak letak balik dalam keadaan asal.memang la kantoi bongok betul la orang ni.

NAK PAKAI NAK PINJAM CAKAP LAAAAA BONGOK!!!ADE MULUT TAPI PERANGAI CAM GAMPANG.SESUAI LA TU MULUT KAU TU GUNA UNTUK MENGUTUK ORANG JE!!!BENDA BAIK TAK PERNAH NAK CAKAP.BONGOK!MENGUTUK ORANG NO 1!!!NAK GUNA BARANG ORANG ADAB PON TAKDE!!TAK PEPASAL AKU SUMPAH SUMPAH MAKI KAU BONGOK!!!

bapak jam la sial cam ni.semua benda nak sentuh.bodoh betul la.lain kali memang laa aku simpan je dalam beg kunci aku tu.bodoh betul.aku doakan hidup orang itu tak tenteram dan sentiasa merasakan stress sampailah dia minta maaf dengan aku.perdulik ape aku.orang macam ni memang tak boleh berlembut hati.

eeeeiissshhhhh tension betul la aku.panas panas.ingatkan manusia berakal dan beradab.rupanya same je macam binatang.tak ada beza bila semua benda main ambik je.

p/s:maaflah dalam bulan yang mulia ini aku asyik nak maki orang je memanjang.lagi lagi time bawak moto gara-gara pemandu yang langsung tidak fikirkan orang lain.sorry.

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Alia Natasha said...

sabarrr leww yewww :D hahaa

Eyda Syahida said...

banyakkan bersabar...