Thursday, August 11, 2011

509-598

assalamualaikum


first sekali nak minta maaf sesangat sebab dah jarang nak bukak blog orang lain termasuk blog sendiri.bukak blog sendiri pon hanya sekadar untuk update kemudian close.jadi minta maaf sangat sangat atas kerana lambat untuk melakukannya.


mesti korang tertanya ape yang 509-598 tu kan?haaaa itu adalah orang yang meninggalkan link kat atas ni(Mister Linky's Magical Widgets) haaaa itu adalah total blog yang telah pon aku blogwalking tadi.jadi nak minta maaf kat depa depa ni la sebab lambat sangat blogwalking/respond terhadap blog mereka.



minta maaf sesangatlah sebab masa tak mengizinkan untuk follow dan blogwalking kebelakangan ni.jadi dengan ini aku pon mengambil kesempatan untuk buat mega blogwalking.ape?ingat ade mega sale je?hahahaha.jadi harap jangan marah ye.


pape pon setiap blog yang diblogwalking tadi sudah pun aku tinggalkan jejak dan ada yang aku follow.maaf kepada yang tidak difollow sebab ramai sangat jadi tak boleh nak follow semua sekali gus.heee thanks sebab sudi tinggalkan link untuk aku blogwalking kembali blog korang yang memang superb tu ;)

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

4 comments:

Farhana Jafri said...

hik3.. thanks singgah :)

nazirah said...

wah bgs2..keep up blogging.. :)

AnakPakZohar said...

kesian... buzy ek.. hehehe

Mekz's! said...

chayok ye study! :)