Sunday, July 10, 2011

button follow

assalamualaikum

okay kecoh satu dunia blogger pasal button follower tu tak keluar kat blog.okay memang untuk pengetahuan korang,blogspot sekarang ni tengah ade masalah or maybe tengah maintainance kot rasanyalah sebab ramai yang takde button follower tu termasuk aku.

okay ramai juga blogger yang add aku dan inbox kat aku nak follow tapi takde button follow so buat masa ni tak follow la sebab blogspot sedang mereng.jadi untuk menyenangkan para blogger yang nak follow blog ini sementara waktu ni,aku dah buat button follow kat atas ni.


so untuk sementara waktu untuk menunggu widget follower tu keluar boleh la tekan button follow tu buat masa ini.tak ade widget follower pon takpe sebab ade alternatif macam ni.so ini merupakan alternatif lain yang boleh korang buat.ini adalah cara ketiga sebenarnya selain dari widget follower tu.

cara ke dua yang memang dah sedia ada bila korang buat blog ni.kalau korang perasan la kat atas sekali bila korang bukak blog akan ade button follow macam kat bawah ni.


so ade 3 cara kesemuanya yang aku rasa simple la untuk orang notice.takperlu coding bagai yang macam nak rak untuk buat button follower tu.kalau ade yang dah buang benda yang macam banner kat atas ni digalakkan buat button no 3 atau pon adakan balik macam kat atas tu ye.

NotaKakiWangi;sorry la tutorial takde dalam blog ni.hehe
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Amir Aidid said...

mr friend's blog , dah two days dah box followers and follow button hilang . pity him .

huhu .

Nur Syazana Mohammed Sani said...

ramai yang xtao buat ,. kalau button follow xdew ,. teros gelabah erk ,. huuuu~ rilex sudah :D

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/have-kit-kat-have-break.html