Sunday, July 3, 2011

follower 200?

assalamualaikum

haaa mesti korang pelik kan asal tetibe je follower 200 sedangkan follower da lebih dari 200 kan?haaaa takde ape,dulu kan ade buat post follower khas untuk bawah 100 follower akan difollow.tak ingat?haaa click kat sinisanasitu ni.

masa buat pasal nak follow bawah follower 100 tu,banyak feedback yang mengatakan bagaimana dengan mereka yang dah lebih dari 100?tak nak follow juga ke?tapi saya cakap,saya akan follow tapi secara berperingkat kerana ini adalah usaha saya dalam menaikkan blogger yang baru sahaja ceburi bidang ini.

jadi rasanya kini sudah tiba untuk follow blogger dimana,semua blogger bawah 200 follower akan saya follow.jadi silalah tinggalkan link di post ini sekiranya mahu difollow oleh saya.sebarang link yang ditinggalkan di SHOUTBOX tidak akan difollow melainkan link dipost ini.harap maklumlah ye.

post ini dibuat kerana dah lama tinggalkan blog.jadi sempena aktif kembali maka post ini diadakan.

NotaKaki:hanya sekadar membantu newbie membangun :)






Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

1 comment:

AnakPakZohar said...

alahhh.... follower bawah 900 tak ley.. hahahhaa... bagus2... usaha murni.. =)