Friday, July 8, 2011

najis jadi daging?



assalamualaikum

okay bila da terdengar je nama entry ni comfirm meluat punya kan?mula la terbayang dan tak nak makan daging lagi kan??okay ini adalah cerita yang sebenarnya yang mana aku terbaca satu artikel ni kat blog sorang ni.memang agak terperanjat lah sebab najis manusia diprosess menjadi daging.memang eewwww

nak kitar semula pon agaklah sampai nak process jadi daging untuk dimakan.najis kot?bapak pengotor.negara mana lagi kalau bukan negara jepun yang dah terlalu maju sangat dalam technology ni?sampai najis pon diorang boleh buat makanan.kalau baja boleh terima lagi,ni jadi daging kot?memang aku tak nak makan daging dari jepun la cam ni.hahahaha

lepas ni sape yang makan sushi atau restaurant jepun berjaga jaga la yee?jangan korang termakan daging najis sudah lah.hahahaha.ape nak jadi la dengan dunia ni sekarang.najis pon jadi makanan.desperate sangat ke makanan takde?punyalah berlambak makanan sampai najis pon nak makan.pelik aku lah dengan manusia zaman sekarang.oh damn!dunia terbalik sudah.kiamat makin hampir.haish.

info diperolehi dari blog ini.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Alif Haris said...

uuuweekkk ! muntah hijau aku haha

arnabs said...

wekkk!! geli & kotor kot..
mslh mamat2 sepet nih..trlmpau pndai