Thursday, July 7, 2011

tido

assalamualaikum

heeee first of all,nak minta maaf sebab lama sangat tak hupdate blog ni padahal banyak je benda nak cerita dan hupdate sepanjang masa tapi masa dan keadaan saya tidak mengizinkan saya untuk menghupdate blog ini ditambah lagi dengan kemalasan yang berpanjangan bila ade masa free,haa pepaham jela.hahahaha.

kali ni nak hupdate pasal keadaan diri yang satu ini.boleh dikatakan masalah juga lah.haih.tak tau lah kenapa bila da sampai kat Ipoh ni,rasa mengantuk tu sering kali menguasai diri.selalu sangatlah berasa mengantuk.pelik betul.selalu depan laptop memang tak ingat nak tido,ni da lain macam da sebab da macam tak berapa nak hirau sangat depan laptop,janji tido.hahaha

serius tak tau kenapa.bayangkan tido petang dalam kul 4 bangun dalam kul 7 lebih.pukul 9 tido balik sampai kul 5 pagi.then pas solat subuh pon still nak tido lagi padahal ade kelas pagi.haih ape kena la dengan diri saya ni en?kuat tido dan makan.hahaha.memang tak boleh buat ape.ni pon still terasa mengantuk yang amat lagi padahal petang tadi da tido pas balik kelas.haaaiihhhh~

antara faktor yang saya agak lah kan yang menyebabkan memang teringin sangat nak tido sepanjang masa ialah faktor kepanasan yang agak agak ketara sejak kebelakangan ini.asyik berpeluh je.tu yang sedap tu bila ade angin kena badan je terus lelap.hahaha.mungkin la sebab sekarang ni terasa panas lain macam.tak taw lee.hahaha


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: