Saturday, January 15, 2011

tired

assalamualaikum dan hello kepada yang membuka blog ini tidak kira dimana anda berada,siapa pon anda,berapa pon umur anda,selamat datang diucapkan daripada siapa lagi kalau bukan daripada owner blog ini sendiri kan?takpe takpe jangan banyak bunyi.tak best pon banyak bunyi ni sebenarnya.cukuplah mata melihat susunan huruf yang disusun rapi oleh tarian jari jemari penulis blog ini ye.

entry kali ini pendek je rasanya.cuma ingin menyatakan bahasa owner blog ini sangat lah penat.tak tahu kenapa.last sem balik KL pon takde rasa penat macam ni.sem ini je balik KL nak settlekan MARA terasa penat yang amat sekali.padahal naik bas,tunggu KTM yang penuh dan sesak dengan orang orang yang berpusu-pusu untuk menaiki KTM pada ketika jam 4 hingga 7 malam.

yelaaaa orang time tu kan nak balik rumah.baru lepas habis kerja lah katakan.jadi sudah tentu ramai yang beratur untuk menaiki KTM itu.owner blog ini ade la TERDENGAR perbualan salah seorang penaik KTM ni.dengar cakap,dia da kali ke 2 lepas train gara-gara orang ramai sangat kat KTM ni ketika waktu senja.tambahan lagi hari jumaat.esok kan sabtu.ramai le yang keluar melepak time senja gitu.biasalaahhh.orang remaja.tak gitu?

owner blog ini pon penat menunggu train KTM ni datang sampai terlepas 2 kali train juga lah sebab ramai sangat orang yang nak ke arah perlabuhan klang.memang ramai sangat lah waktu senja ni.da agak da memang tak boleh nak lari punya lah dengan bersesak sesak di KTM sana.KTM oh KTM.seksa nak berasak dengan ramai penumpang.

ok back to the topic.jauh betul owner blog ini menyimpang ye.hahaha.konklusinya owner blog ini sangat pelik dengan kondisi badannya sebab penat semacam walaupun tak buat pape.tak tahu lah pasal ape yang menyebabkan kondisi badan ini terlalu penat semacam.

minta mintalah kondisi badan owner blog ini kembali sehat sejahtera seperti sebelum sebelum ini.anda anda yang membaca ini pon same same la kita mendoakan yang terbaik untuk kesemuanya ye.amin~


macam mana penatnya baby ini
macam tu le aku punya penat
sampai terlelap


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: