Thursday, January 13, 2011

dilemma

aku didalam dilemma.nak tahu dilemma apa?comfirm korang ingatkan aku dalam dilemma cinta kan?haaaaa.biasalah orang  zaman sekarang kan suka assume pape je semua pasal masalah cinta bila perkataan dilemma itu terungkap dari seseorang.kan?kan?kan?anda salah sebenarnya.terima kasih.cuba lagi sampai dapat ye.eyh??da give up da?cepat benor??hahahaha.blum?dah la.malas nak tunggu lelama.baik.sila ke rangkap seterusnya.

aku sebenarnya dalam dilemma nak apply MARA ni.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.ni semua gara-gara aku dengar sape tah cakap PTPTN boleh convert kepada biasiswa. =.= geram betul aku.aku dah la tak up to date punya orang.senang senang je kena tipu macam tu.cis!!!

sekarang da masalah pula nak apply MARA ni.sekarang MARA ade kuota pulak daaaaaa~hadoi.kolej aku pula kata kuota untuk sem ni cuma 100 orang je.sekarang ni da ade 150 orang yang APPLY MARA.aku entah yang ke seratus berapa tah.

masalah timbul bila,PTPTN aku nak potong dan apply MARA.risikonya sangat sangat lah tinggi.sebab ada kuota yang itu la yang menjadi risikonya.kalau lah aku da potong PTPTN dan mara tak dapat,memang mampoih aku dibuatnya.takde tajaan langsung untuk sem ni.mana nak cekau duit.

kalau da potong PTPTN dan MARA tak dapat,nak APPLY BALIK PTPTN,kena BAYAR semua yang hutang tu dulu then baru BOLEH APPLY BALIK.bapak risiko siut.haih.dilemma sungguh aku ni.tapi HEP kata APPLY JE.cakap senang le.yang tanggung AKU.bukan HEP.

masalah masalah.haih...pointer da cantik.da ok.tapi problem kat permohonan pula.haih.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: