Monday, January 17, 2011

asap

asap asap asap.hye kepada semua.malas nak greeting pepanjang seperti selalu.hye sajalah.simple dan ringkas bukan?asap asap asap.hahahaha.jangan panik bila sebut perkataan asap.takde ape pon yang perlu ditakutkan dengan ASAP yang saya maksudkan.

asap yang saya katakan bukan bermaksud As Soon As Possible ye.saya tidak maksudkan itu.saya tahu anda semua mesti keliru apekah asap yang saya maksudkan,kan??

tentu anda ade terfikir tentang asap yang digunakan oleh bomoh untuk ubat pesakit dengan membakar kemenyan kan?tapi sayangnya anda salah.mari teka lagi sekali.

kali ini anda akan teka asap kenderaan kan??sebab kenderaan bermotor selalu keluarkan asap dan ini benda paling coman yang mengeluarkan asap secara automatik.tapi ternyata tekaan anda meleset lagi.mari teruskan berteka teki lagi.

anda akan terfikir dengan lebih mendalam lagi.iaitu asap yang dicemarkan oleh ribut taufan yang melanda sesetengah tempat didunia ini.kan?bukan??takpe saya tahu ini yang anda fikirkan sebab dalam blog saya,saya la tentukan anda patut fikir ape.hahahaha.tapi salah juga.mari lagi sekali.

asyik salah je kan.kenape ye?kali ini anda fikir betul ke asap yang berpunca dari kebakaran??salah juga tekaan anda.jadi asap ape yang saya maksudkan ye?haaaaaaa teka la last sekali.kesiannya sebab dipaksa saya untuk meneka apakah asap yang saya maksudkan.cepat cepat teka.last.cepat.

lastly comfirm korang fikir asap rokok kan?ternya anda sekali lagi salah.hahaha.tak suka?sebab teka banyak sangat dan salah??tapi gambar ni pon tunjuk monyet da pandai da hisap rokok.amat moden ye.hahaha.takpelah.kesian korang kan.baiklah saya akan reveal asap apa yang saya maksudkan dalam entry kali ini.

haaaaaaaaa.ini lah yang saya maksudkan.tahu kah apa menatang ni???ini lah botol susu time kecik kecik korang hisap tu.ini botol susu  zaman 2020 punya.hisap keluar asap.ok tipu je.tak tertipu??takpe buat buat lah tertipu ye.hahahaha.

menatang ni dipanggil botol shisha.ia mengeluarkan asap untuk disedut.secara umumnya,ia akan mengandungi air sejuk,perisa dan arang.pelbagai perisa boleh diminta untuk dirasai.yang dah selalu bershisha tu taw la menatang ni.yang tak pernah tu,saya da perkenalkan.hahaha.benda ni macam rokok.tapi takde la cepat benor habis.cuma arang je la cepat habis.walaupun seperti rokok,tapi ini lagi hebat penangannya.bila dihisap dan disembur beberapa kali,effect dia akan cepat HIGH.terasa seperti diri sangat sangat sangat tersangat dan bersangat lah ringan  seperti mahu terbang.

itulah yang saya alami tadi.hisap hisap hisap.orang lain punya la batuk batuk hisap.walaupun diorang merokok,tapi still batuk batuk.tapi saya hisap selamba je.walaupun batuk skit pada mulanya kerana tekak tak biasa lagi,selepas beberapa ketika,ceyh beberapa ketika tu.hahaha.ok sambung,selepas beberapa ketika itu,tekak sudah mula warmming up dan boleh sedut sedalam dalamnya tanpa batuk.hebat tak?hahaha.

inilah yang saya bakal terjebak dalam beberapa tahun dulu.tapi tak selalu.kadang kadang je.tersangat bersangat lah jarang gila untuk bershisha.sekali sekala boleh la.bila bosan kegampangan melanda diri,inilah yang dicari.yelah dok umah sewa pon bosan je.dok terperap je kat dalam umah.nak keluar transport takde.so bila kawan da ajak tu,just get going jelah.

memang HIGH gila la tadi.member semua hisap sekejap je.sampai kat saya,saya paling lama sebab da mula HIGH,memang sedut je memanjang.lagi lagi tekak da menyesuaikan mengikut keadaan asap shisha yang disedut.memang terbaik lah.lepas semua benda dalam otak ini gara-gara HIGH punya.hahaha.terbaik lah.tapi sekejap je sebab member nak balik awal.tak berbaloi langsung hisap shisha kalau sekejap je.hadoi.

jangan risau saya tak addict kat benda ni.bagi saya makan itu lebih berbaloi.lihatlah badanku,berisikan??hahaha.jadi marilah beramai ramai bershisha lama-lama skit bila ade masa terluang yang sangat terluanglah sampai tak taw nak buat ape.sib baik kelas esok kul 10.30 pagi.jadi tidur la lambat skit.hahaha.

jadi,jom bershisha ramai-ramai kalau ade masa =D




Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: