Sunday, January 9, 2011

it doesnt matter.



it doesnt matter.ceyh waaahhh.sejak bila aku pandai berbahasa english ni?pelik je,hahaha.actually takde ape pon.aku sebenarnya ingin mencoretkan sesuatu yang agak penting bagi yang berkenaan.kepada yang tidak berkenaan,nak baca pon moleyh.dont worry.be happy,

aku sebenarnya tak luak pon gambar aku takde kat wall kau ke kat blog kau ke,aku tak kisah.aku tahu siapa aku.aku tahu status aku.aku tak terhegeh hegeh pon nak kau letak gambar aku sebagai BFF kau ke ape ke aku tak kisah la.aku pon tak ingin gambar aku dipampangkan macam tu je kat blog/wall kau.

aku segan.tahu segan???segan ade kawan macam kau.kau nak tahu kenape??mari aku bagitahu sebabnya kenapa aku segan ade kawan macam kau walaupun hakikatnya aku masih berdiam diri tapi itu tak bermakna aku tidak tahu apa-apa yang berlaku.

aku segan sebab kau ada kawan.tapi kau buang.kau buang kau tak perduli kan aku langsung.kau tinggalkan aku sendirian bila kau da ade kekasih hati kau kan.ape-ape semuanya kekasih hati kau sekarang.mata kau hanya ada kekasih hati kau.kawan kau??aku tak tahu mana taraf seorang kawan yang kau julang tinggi suatu ketika dulu.nak kata kau letak kat dalam hati??mana mungkin sebab kekasih hati kau da kunci pintu hati kau tu.dia tak bagi kami kami yang kawan kau ni masuk dalam hati kau.

kekasih hati kau kata berambus.ini tempat dia.kami ni sape?kami ni da takde dalam hati kau.kau da buang kami kerana kekasih hati kau.aku sedih bila macam ni.aku sakit bila diperlakukan begini.tapi kau tak pernah tahu.mungkin kau tahu tapi kau masih lagi hipokrit seperti dulu.

paling aku tak tahan sakitnya ialah kau da buang aku.tiba tiba kau ambik aku balik.kau msg aku,kau tanya khabar semua,kau ajak aku keluar semua.kau ingat aku tak tahu apa yang dah berlaku?semuanya dalam tangan aku je.aku tahu kekasih hati kau da tak msg kau.aku tahu kekasih kau dah sibuk sekarang ni kan???sebab tu la kau tiba tiba je msg tanya itu ini kan??

baru kau tahu tingginya langit dan bumi ni.bila ada kawan,biarlah berkawan walaupun ada kekasih hati.jangan kerana kekasih hati itu kawan dipinggirkan.kekasih hati kau tu tak ke mana.belum tentu lagi dia tu jodoh kau.buat ape kau nak agung agung kan dia??

aku nak tengok je sampai bila kau boleh tahan sebab mengagung agungkan kekasih hati kau tu.

kau ingat aku tak terasa ke,kau da hilang lama.tiba tiba muncul balik hanya kerana agenda kau tersendiri.ingin melepaskan kebosanan kau ketika kekasih hati kau tak layan kau.aku pun manusia weyh.aku bukan boneka anak patung kau yang kau boleh campak dan ambik balik bila perlu.

aku tak rasa kau paham erti sahabat dan kawan itu.aku rasa kau hanya pandai berkata-kata,tapi tidak pandai untuk melakukan.aku perhati je dari dulu sampai sekarang.aku perhati perangai kau aku perhati perilaku kau.

sorry to say la.aku sekarang tak kisah pon aku ada kawan macam kau atau tidak.it doest matter if i didnt know you from the start.it just a pain in my vein.

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: