Saturday, January 1, 2011

mooooooo~

helo helo helo readaaaaa~

sampai sudah di IPOH.first sekali lepak rumah arwah nenek aku dulu.malam ni nak pergi makan malan dengan makcik aku pula.hurghhh bosan.sib baik la ade BroadBand menemani hari hariku di ipoh ini dikala ku sudah tidak mempunyai sugar daddy(wifi percuma di asrama).jadi nak tak nak terpaksa laa guna dengan wisely.if not,mampoih nak bayar.

ingatkan nak pergi shopping dulu esok terus ja balik umah sewa,tapi tu le.ade hal pula.tapi takpela esok pon boleh juga.no problem.shopping is still shopping.hahaha.nak borong skit je pon sebab aku tak pakai barang banyak sangat pon.jadi kira save juga la duit ni sebab tak banyak pakai.banyak pakai pon sebab dak dak semua tu le sebat aku punya barang sampai habis.aku juga la kena keluar duit.kalau tak,memang tak selesai la ape yang aku cadang ingin buat sementara masa terluang seperti basuh baju ke kasut ke stockin ke macam tu le.




ok aku bukan nak cerita pasal ni sebenarnya.saje saje je melencong ke kanan ke kiri baru lah straight.biasa lah.tak reti nak bawak lagi.wekekeke.comel kan lembu ni??hahaha.aku nak citer pasal mooooo~ atau MOOD aku je hari ini.walaupon  tidur kul 4 pagi,tapi aku bangun awal sebab mak aku da bebel.of course la sebab bangun lambat.hahaha.

then g la bidara makan pastuh bertolak ke ipoh perak.ok aku memang mood sedang sedang je ni walaupon orang lain sambut new year macam nak rak,aku duduk rumah.online.malas nak keluar.lagi pon aku bukan orang yang suka menyambut new year.buang masa aku je.

memandangkan mood aku sedang sedang ni la aku bosan.nak tido tak boleh nak tido sementara tunggu malam hari untuk tido di rumah makcik aku.haih.entah lah.bosan la pula.baca buku BODY LANGUAGE pon macam bosan juga walaupun disuggestkan oleh member lama yang tak pernah aku cakap tetiba akhir tahun 2010 ni aku tegur dan berborak dengan dia.dia kata buku ni best kalau orang yang nak belajar pasal psychology skit skit.taw basic sikit pon ok la.tak perlu banyak sebab aku pon bukan dalam bidang psychology kan.

tapi tu le.baroo baca beberapa muka surat je aku da bosan.hahaha.mula la tangan gatal nak online usha usha facebook.tu pun bosan.beralih pula ke blog.lepas tulis entry ni pon taktaw nak buat ape da.haiyoo.any suggestion supaya aku tak bosan??anyone??

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: