Sunday, January 16, 2011

suara

salam kepada readers yang dikenali dan setia membaca apa yang saya coretkan selama ini.terima kasih banyak banyak.tidak kurang juga yang bertanya secara senyap melalui msg dalam FB,melalui msg  dari handphone dan bertanya secara bersua muka.terima kasih sebab mengambil berat tentang keadaan dan kondisi emosi,hati dan badan saya yang kian lama agak tidak terurus walaupun nampak seperti terurus tapi didalam sangat tidak.

pada entry kali ini saya ingin menyatakan tentang ketiadaan mood untuk bersuara ye.ade pelbagai sebab kenapa saya tidak mempunyai mood untuk bersuara.saya minta maaf dulu lah sekiranya ketika berjumpa saya hanya mendiamkan diri saya dan hanya membuat ape yang patut saya lakukan sahaja.

maaflah sekiranya saya tidak melayan orang lain kerana saya tiada mood untuk berkata-kata.saya sangat ketiadaan mood sekarang ini.saya perlukan masa untuk bersendirian.maaflah sekiranya sem ini hanya dipenuhi dengan kesunyian daripada saya yang banyak bercakap.

mulai hari esok,saya akan bergerak secara bersendirian tidak seperti selalunya.tapi tengoklah.mungkin tidak lama.bergantung kepada keadaan dan mood saya.selama 2 sem ini,saya tidak pernah pon jadi macam ni.saya sudah macam malas untuk berfikir tentang perasaan.

entahlah.harap keadaan saya ini tidak berlarutan lama sangat.saya mahu membisu dan bersendirian untuk sementara waktu.harap maaf.biarkan saya hidup seorang dalam dunia ini untuk ketika ini.




Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: