Thursday, January 20, 2011

nervous




aku malas hendak bersopan sopan dlam entri kali ini kerana aku malas.terima kasih.jadi ASSALAMUALAIKUM dan HEYLOW for short.thx for reading this entry that are not really really entertaining at all.

nak bagitaw yang aku sangat sangat lah gelabah ketika sem ini.nak tahu ape sebabnya?sebabnya task kali ini sangat dan agak berbeza macam sem lepas.terlalu berbeza.sem kali ini tertumpu pada VIDEO & SOUND.yeaa.saya ulangi VIDEO & SOUND.nak ulang lagi ke?tak pelah.tak larat nak ulang lagi.next~

jadi akan ade group sekali lagi.ini yang buatkan saya tak senang duduk dan agak risau dengan siapa yang akan saya berkumpulan.saya harap kumpulan kali ini semuanya memberikan kerja sama yang padu supaya dapat memberikan yang terbaik dalam menghasilkan karya yang unik dan kreatif.

aku tak nak lagi dah jadi macam sem lepas.group semua macam tak boleh pakai.sorry to say.malas nak elaborate pepanjang.kang ada yang bermusuh nanti kang.jadi aku cut scene ni ye.harap maklum.

seterusnya seperti yang lecturer DA(Digital Animation) iaitu miss yang baru sahaja dinaikkan pangkat kepada PUAN,iaitu puan azizah adelah memberikan sedikit gambaran tentang group.iaitu 5 orang satu group.yang aku plan lain,lain yang jadi.aku plan 7 orang ngam ngam.tapi 5 orang pula.so kena la split to plan B.

aku tak rasa akan berkumpulan dengan yana and the geng sebab geng dia termasuk dia pon sudah 4 orang.lagi sorang yang masuk tu kira bertuah lah.tapi masalahnya kalau aku masuk,e-e nak campak mana????kesian pula aku tengok.tu pasal kena fikir masak masak dulu macam mana nak buat group supaya group kali ini boleh memberikan yang terbaik antara semua.

haih...susah le macam ni.ish.macam mana ni??nak tak nak kena la tunggu DAV(Digital Audio Video) sebab DAV punya group akan sama dengan group DA.nak tak nak kena dengar dari lecturer DAV iaitu puan shakura sebab DAV ni kira lebih berat skit la dari DA ni sebab DA dengan DAV combine project.haiyo.pening kepala weyh.

akan ade 7 jawatan iaitu production manager,instructional designer,script writer,graphic artist,audio&video specialist,programmers and animator.sangat sangat berat tanggungjawabnya setiap jawatan yang dipegang.arghhhh saya sangat nervous right now!!!

apa-apa pon perlu dirancang seawal mungkin kerana aku sangat sibuk selain dengan project ini,aku juga sibuk dengan MPP.jadi aku harap aku tak panic dalam membahagikan masa dalam menyertai tugasan MPP,assignment dan project.

awak awak semua doakan yang terbaik untuk saya yee.terima kasih =D
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: