Thursday, November 17, 2011

lepas ni nak berdarah ape pula?



assalamualaikum

heeeeeeeeee seperti biasa.aku takde mood ke ade mood ke aku tetap berblogging juga maklumlah blog ini da macam ceritera hati seorang remaja yang bakal akhil baligh menjadi seorang dewasa seperti seekor ulat bulu,bertukar menjadi kepompong dan akhir sekali menjadi seekor rama-rama.

beberapa hari yang lepas mulut aku berdarah.tak tahu la kenapa kan tetibe je.tengah mandi rasa cam masin plak dalam mulut ni.aku pon ludah leee.tengok warna merah.huyooo boleh berlakon dalam KL gangster 2 tak nanti?takperlu guna bahan untuk buat darah bila kena tumbuk.aku sendiri boleh kluarkan darah sendiri tanpa ditumbuk.hebat kan?hahaha

bila aku periksa sendiri mulut aku,takde pun ulser ataupon luka yang aku tahu lah penyebab utama berdarah.pelik kan?tapi tah la.ade la dalam sepuluh ke lima belas kali aku ludah dan berkumur untuk hilangkan kesan darah dalam mulut aku yang tiba tiba ada masa mandi.

then sejak kebelakangan ni juga hidung aku asyik gatal je memanjang lepas bangun dari tido mesti selsema.mungkin habuk kot kat bantal semua ni sebab maklumlah berbulan takde orang guna,berabok la kowt?tapi da alaskan dengan tuala dan dah kebas-kebas bantal semua.tapi still selsema bila bangun tido.

disebabkan itu maka selalu la aku gosok hidung aku yang gatal manja ni.then tetiba tadi tengah sibuk blog dan facebook walking,hidung aku gatal rasa cam ade kekotoran disitu.aku pon guna la jari aku untuk korek hidung aku.*tak perlu nak jijik sangat la macam korang tak pernah pula kan?sengih2 macam kerang busuk plak.hahahaha :p*

mata aku sibuk tertumpu pada screen laptop.khusyuknya aku sampai tak perasan jari aku terasa cam kelat skit lah.dah lama cam tu baroo terlihat jari aku sudah berwarna merah.jari aku ade darah tapi da macam warna kelat skit la sebab da lama terdedah.

damn betul.sib baik papan kekunci aku takde warna merah merah sebab darah dah kering kat jari.lama gak la aku masukkan air dalam hidung aku ni.ade la dalam lima hingga sembilan kali aku buat.tu pon macam tak bersih lagi.still ada darah skit skit la.

ok aku renungkan balik apa benda yang aku makan sejak aku balik KL ni.aku makan nasi sekali.then makan roti butterschots then makan roti gardenia yang aku letak magerine then panaskan kat kuali macam orang jual burger tu selalu buat.then aku makan MCD.

lepas tu makan maggie.maggie 2 kali je tapi bukan dalam satu hari.lepas tu makan spagetti yang mana kuah cheese aku letak sekali dengan kerang.then sampai malam tadi just makan nasi goreng,telur dadar hirisan,ikan bilis dan ayam masak kicap skit.takde la semuanya benda yang panas aku sebat.air 100+ bukan main lagi aku teguk.tu pon boleh buat badan aku panas ke?eyh jangan salah faham.ni apa yang aku makan selepas aku balik KL sampai hari ini.bukan semuanya dalam satu hari yea.

bior leeeee.badan aku terlebih darah kowt?hahaha.mulut sudah.hidung pon sudah.lepas ni apa pula yang nak keluar darah ni?

.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: