Wednesday, November 9, 2011

dasar budak hingusan!!!



assalamualaikum

hari ini.bukan hari ini.sejak malam semalam aku terasa nak memaki sorang budak lelaki yang merupakan seorang blogger yang membuat hal dengan adik aku.tapi aku merasakan tidak berbaloi nak maki atau gaduh dengan budak lelaki tu.

maklumlah umur baru 16 tahun.SPM pon tak lepas lagi,tapi da pandai nak couple.bukan aku marah kalau nak couple.itu hak masing masing lantak la couple dengan fasha sanda ke ning baizura ke,liza hanim ke,erra fazira ke,yuna ke ape ke aku tak perdulik pon.

yang aku perdulikkan sekarang adalah kewarasan budak lelaki tersebut yang tak tahu mengunakan otak yang diberikan oleh Allah.seriously,i've pity him a lot for not being able to use his brain to think.what a dumb he is actually.

ade ke,bill yang melambung sampai beratus ratus tu sebab call adik aku tu dia suruh ganti?HAHAHA!what the hell is that,dude?are you mad?sekarang ni siapa yang call siapa?kenapa adik aku nak kena ganti rugi sedangkan yang guna bill dan bergayut itu adalah kau sendiri?dimanakah kelogikkan itu yang mengatakan adik aku perlu bayar?otak dia berfungsi atau tidak?

okaylah fine la kalau dia suruh adik aku bayar balik duit topup sebab memang adik aku pakai,so itu aku tak kisah dan memang perlu settlekan kalau dia minta.tapi pasal bill tu?aku gelak tak henti henti sebab budak laki tu tak boleh pakai otak siapa yang guna bill tu sampai adik aku kena ganti rugi?hahahahahaha adoi dunia dunia.

pastuh nak mengayat la kata disebabkan putus dengan adik aku tu,dia masuk hospital dan sekarang ni dia nak guna duit bill yang dia tuntut tu untuk tujuan perubatan hospital.aku cakap "F**K YOU!" sekarang ni yang bodohnya kau.kau sendiri yang buatkan diri kau masuk hospital pastuh nak suruh adik aku tanggung bill perubatan kau?heh jantan ke ape kau ni?sendiri yang buat,nak suruh ex kau bayar?hahaha bodoh la kau ni.kesian.

tektik kau tak berhasil la bro.mentang mentang kau tua adik aku 2 tahun,kau nak guna kuasa veto kau nak takot-takotkan adik aku tu la?hahahaha.sorry to say la bro.she is not going to pay any cent to you melainkan duit topup yang dia pakai dari kau.thats it.

memang satu keputusan yang bagus adik aku break dengan dia.perasan bagus dan hebat sangat sampai suruh adik aku tu pergi mati?hye who the hell are you dude?kuasa kau ke nak suruh orang pergi mati?kuasa kau ke nak ambil nyawa orang?terserlah kebodohan budak hingusan.

wake up from your sweetest dream bro.this is reality which is nightmare for a boy like you who didnt even use your brain to think.aku malas nak maki kau depan depan.kang malu kau kang aku maki.terus tak nak hidup atas dunia susah sebab malu kerana tidak mengunakan otak kau sendiri.umur baru 16 tahun.jauh lagi perjalanan hidup kau.

jangan buat lawak bodoh tak bertempat.ini adalah realiti.bukan mimpi kau yang kau mimpikan setiap malam!

haaaiissshhh dasar budak hingusan.baru nak up.haiihh.dunia oh dunia.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

6 comments:

Muna rahimah said...

errrrrr ? dunia dunia . that's y tak suke kaple . kaple budak sekolah memang tak kemana lah . putus jugak . so better single laaaaaaaaa :)

paan kowt said...

budok2 jer..hehe

RinsyaRyc said...

ada gak lelaki cam 2? eegege.. terang lagi bersuluh dia macho tapi hanco.. apekah?


sah sah psiko..

*nasihat kat adik awk hati2 memilih psngn.*

sumaiyah mokhtar said...

hahahaha budak2 biasa la, tp dr budak2 la kena didik :)

Anonymous said...

hahahaha.....
bangang giler....

emy|farid said...

buat tak tau je. lantak dia! jgn byr. settlekan ngan mak ayah dia plak