Wednesday, July 13, 2011

Geng Bala Tentera Typo?



assalamualaikum

haaa nak ambik kesempatan disini untuk mengupdate entry pasal geng bala tentera typo.mula mula SB yang buatkan aku tak lekang daripada menghadap laptop ini berjam jam sampai sanggup tak makan dan tido lambat kerana kemeriahan dan keperamahan para blogger di group SB (Sahabat Blogger).kini group yang kedua yang membuatkan aku tak berganjak dari laptop adalah group Geng Bala Tentera Typo yang diketuai oleh beberapa otai blogger jugalah.

okay mula mula join group ni rasa cam suram je.mungkin sebab ramai yang tak merasakan lagi kemeriahan dan kemesraan antara blogger yang join dalam group ini.ternyata memang benar semakin lama semakin terasa meriah.lebih meriah dari group SB rasanya.tak tahu lah sebab ini aku yang rasa lah.sebab ramai yang otak gila masa dulu dulu dah takde.tak tahu lah busy ke,da deactive ke,tak aktif kat FB ke tak tau lah.berbeza dengan group Geng Bala Tentera Typo ni.

mungkin sebab bilangannya yang sedikit dan semuanya otak gila gila dan mereng kot?dah tu mata tajam mencari typo atau kata lain,kesalahan ejaan didalam group itu mahu pon di wall atau pon di blog.haaa yang rajin je cari kat wall dan blog.macam aku ni malas,cari kat group je.hahaha.

memang terbaik lah group ini.merupakan salah satu group yang mengamalkan senaman ketawa.seperti yang korang ketahui tentang fakta bahawa ketawa itu adalah salah satu cara awet muda di muka selain daripada senyum.sejak aku join group ini,memang terasa berjam jam mengamalkan awet muda ni sampai terguling guling gelak.serius tak tipu.hahahaha.

terima kasih kepada admin yang mencipta group ini untuk membuatkan orang lain gembira disamping mengamalkan awet muda secara tidak langsung.kalau korang nak tau,dari tadi pukul 10.45 malam sampai pukul 2.02 pagi aku nak buat text ucapan untuk pengarah pon tak siap siap lagi kerana group Geng Bala Tentera Typo ni.memang sah ar aku tido lambat lagi hari ini untuk siapkan gara gara gelak je.hahaha

tengok,hebat tak penangan group Geng Bala Tentera Typo ni?hahahaha.bertuah betul join group ini.hehehehehe best dan yang terbaik untuk mereleasekan stress selain daripada group SB.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

5 comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said...

ketawe banyak banyak pun xboleh ,. nanti ilmu banyak kuo ,. heee

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/sports-day.html

AnakPakZohar said...

gigih mencari typo kat sini.. tak de pulak.. hahha.. wahhh.. panggil geng GBTT mereng ek?? hahaha.... cam tu ai sis pon mereng jugak lahh hahahha

Jemari MonteL said...

ehemmm ehem,....... ahkak nak join gak ler.... dah lame tak menggilekan dirik nihh... la la la

Farierahasanz said...

hamboi.!! tataw plak aku ngn kewujudan group tu. . hahaa

farra said...

hahahaa..gelak3..bagoz!nenek suke entry ni!:)