Friday, May 6, 2011

halluuu



assalamualaikum

halluuuu semua para pembaca para pengikut dan yang sewaktu dengannya.tidak lupa juga terhadap enonyms juga yang sentiasa mengintip intip apa yang dicoretkan dalam blog ini.terima kasih daun keladi bebanyak kerana upkan traffic didalam blog ini.

lama betul tak update blog ini.da tak kerap nak update dah walaupun dalam minda ini  banyak yang nak diceritakan tapi masa dan jari tidak mengizinkan untuk update dalam masa yang terdekat.jadi biarlah rahsia apa yang dah berlaku.hahaha.

akhirnya siap juga project yang agak agak pening kepala tunggu budak group siapkan.2 minggu bagi untuk edit video dari minggu lepas,semalam baru siap edit.tapi terlalu panjang sangat sampai 24 minit plus plus.rasanya cerita dia je da 20 minit.masuk title dan ending sequence serta the making,jadi laa 24 minit plus plus.project punya enquirement nak 20 minit paling lama.tapi da terlebih.

tapi disebabkan itu,bila aku tengok video editing yang mereka buat yang panjang itu,rupanya mereka hanya buang part sebutan "cut" dan "action" je.patut lah panjang.aku start buat video editing semalam dari pukul 5 petang sampai subuh pagi tadi.siap.total 16 minit 42 saat untuk cerita sahaja.the making aku buat balik sebab,aku tak mo ucapan yang aku buat tu dimasukkan sebab buruk.hahahaha.ngeng!!!

klu tak hantar yang aku punya,tapi sayangnya animation takde kat aku.kalau ade,dah lama hantar yang aku punya.totally dalam 20 minit je rasanya kalau tambah the making,title dan ending sequence.tapi tu lah.tak berkesempatan,maka hantar yang 24 minit plus plus.tapi pape pon syukur gak sebab boleh hantar minggu ni sebab next week da exam.so focus pada exam sahaja start esok.

memandangkan aku da jarang sangat update blog ini,jadi aku nak sertakan sedikit buah tangan untuk korang,iaitu the making of Sahabat(short drama) oleh QUIK production untuk project final aku.hehehehe.harap korang enjoy dengan the making ini.hehehe :)


doakan yang terbaik untuk daku menghadapi exam next week yeee.terima kasih sebab baca :D

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

4 comments:

lisa min said...

bila lah ko ni xbusy yer..*ok ayt ni ad mkne yer..hahaha..pham pham la yer..=)

Ai-Sis said...

ahahaha.takde maknanya.memang aku busy gila ni
:p

lisa min said...

nyampah gni la kawan..hahaha..

Ai-Sis said...

benda betul dowww.aku cuti sem ni pon kena datang college lagi dow =.="