Tuesday, May 10, 2011

maaf



assalamualaikum

entry kali ini hanya ingin menyatakan bahawa aku akan deactive acc FB untuk sementara waktu kerana ingin mengambil masa untuk bersendirian menenangkan diri.terlalu banyak yang berlaku kerana FB.sekarang sudah tiba untuk aku deactive sementara waktu.

sekiranya ade salah dan silap dalam berbicara,mohon maaf untuk kesekian kalinya.mungkin juga akan berhenti berblogging untuk sementara waktu,tapi entah lah.depends on the situation that i've going through.sorry kalau ada yang menanti entry yang baru tapi tidak ada.

jadi nak mengambil kesempatan sekiranya umur masih panjang dan masih lagi bernafas ketika tidur ini,aku ingin memohon maaf dan minta ampun kepada semua yang mengenali diri ini.aku sebagai manusia biasa,tak terlepas dari melakukan segala salah dan silap sebagai manusia.

ingin ku mohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.maafkan aku atas apa yang telah aku lakukan kepada korang semua.tak kiralah yang tua,muda yang baru kenal ataupun dah lama kenal.maaf.aku akan menghilangkan diri untuk seketika waktu.

sekian.salam kemaafan dari aku.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: