Wednesday, May 4, 2011

CONTEST RIBEN PUTIH : SI RABUN

assalamualaikum.

heee da lama betul tak masuk contest.contest yang lama-lama tu entah menang entah tidak.maklumlah,busy je memanjang.tak terlihat pula contest contest yang telah join.hahaha.harap harap yang ini tak terlepas le lihat sekiranya menang.hahahaha.mari proceed to the next stage.


Nama Pesakit:
Indera Iskandar Bin Ibrahim

Jenis Rabun:
Rabun jauh

Power mata:
Kanan:100 Kiri:97 (sekarang tak sure.last check tahun lepas)

Punca Rabun:
selalu tengok computer dengan dekat selama 48 jam sehari 10 hari seminggu.maklumlah dulu kan suka main game pokemon nitendo kat computer.batak sangat.HAHA!

Tempoh mengalami rabun:
5 tahun

Perasaan:
rasa cam cool je pakai spect ni.dulu selalu gak berangan nak pakai spect.tapi selalu tengok takde power je kan.haaa ni da dapat yang ade power punya,takde la segan bila member nak pinjam spect nak tengok power.HAHAHA!

Pengalaman manis menjadi rabun:
mendapat pujian menjadi lebih hensem..HAHAHAHA! serius terkejut bila dapat pujian macam tu.HAHA!

Pengalaman Pahit:
bila spect patah atau lupa nak bawak,sangat susah untuk melihat ketika berada dijarak yang jauh dan ketika didalam kuliah.kadang kadang mengiyakan je bila orang tunjuk ke arah sesuatu yang jauh.padahal tak nampak.malang malang.HAHAHA!


ini adalah pic saya yang pakai spect mata :)

tak sangka kakak ku ini telah memulakan langkah untuk membuat contest.hahahaha.pasal kakak manis saya sorang ni anjurkan contest,jadi saya dengan ini bersemangat sambil berkobar kobar menyertai contest ini.hahaha.terima kasih kak sebab buat contest ini.hehehe.syg kakak :D

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: