Wednesday, May 11, 2011

bagusnya lahh.

assalamualaikum

its a great time.orang lain semua study pasal coding,aku rilek jee tak study pape.memang bagus kan?siap tengok movie transporter 3 lagi.memang tak boleh diterima langsung padahal esok tu exam coding waktu pagi.memang terbaik dari ladang.

aku merasakan malas sangat nak study sebenarnya kerana aku ketiadaan mood untuk berbuat demikian.mood merudum dengan secara mendadak.sungguh tak sangka kerana itu sahaja totally off my mood to do my revision.what a great passion i had here.

memang menunggu masa untuk fail exam jela.nampaknya tak dekan la untuk sem ni.memang tak perlu nak cakap apa lah sebab buku apa pon tak sentuh lagi.lagi hebat sekarang merasakan sangat mengantuk kerana study acc punya pasal tak cover balik tidur yang sepatutnya.

otak jam.ada sesiapa tak yang boleh tolong dapatkan mood aku balik untuk study malam/pagi ini???merasakan langsung tiada mood nak pergi ambil exam juga.terasa diri sangat tak bermaya untuk berbuat apa-apa melainkan tunggu sesuatu.

tepat jam 12 pagi ini,genap sudah 2 hari berlalu tanpa teguran.hanya tinggal 1 hari sahaja lagi yang tinggal.hurm.susahnya nak concentrate bila da jadi macam ni.konsentrasi asyik hilang je.hebatnya rasa itu sehingga menjejaskan mood dan emosi.

nampaknya berserah pada yang maha Esa sahajalah.mungkin akan tiba masanya nanti,semuanya akan kembali pulih seperti biasa.buat masa ni,better i get rid it off from my head to think of.need time to calm down my head.huh.

walaubagaimana pon,hidup tetap perlu diteruskan juga walau apa yang terjadi.sekiranya benar dah tiada jodoh,nak buat macam mana lagi.lupakan jelah.berdoa untuk yang terbaik itu lebih baik daripada aku buang masa aku menunggu benda yang tak pasti.



lepas ni no more entry about this.it just a waste of moment to be filled with a depression.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: