Monday, May 16, 2011

nak cari makan la tu =.="

assalamualaikum

haaa ni yang aku tension ni.memang sengaja je mereka-mereka ini nak tunjuk hebat dengan orang umum.ingat kerja sebagai polis boleh buat sesuka hati jela?hyeee come on laa polis ooii.jangan buat hal dengan orang umum sesuka hati boleh tak?bukan semua.tapi segelintir tu le salah guna kuasa.

sekarang ni polis makin menjadi jadi.nama pon polis,kuasa besar,tapi tak bermakna mereka boleh buat sesuka hati mereka sahaja kan??banyak da dengor dari merata tempat,banyak polis kerja nak cari duit kopi je dengan cari salah orang lain.benda tak salah kata salah.memang nampak sangat lee mereka ini takde kerja nak cari duit kopi je.sesuka hati je nak tahan tahan orang.lagi tak masuk akai pergi tahan orang tengah berjalan lenggang.

begini ceritanya.tadi dalam kul 2 pagi aku keluar dari rumah sewa aku ni hah nak pergi makan gara-gara lapar sangat sampai berkeroncong roncong perut ini berlagu.sedang jenjalan kat tepi bahu jalan nak ke kedai makan,tetiba dua orang polis menaiki motor ronda ronda menghampiri aku.

aku tak sedar sebab mereka datang dari belakang.dah le aku dengar lagu dengan earphone.polis tu pon hon dan panggil aku.aku punya la pelik,jalan tepi bahu jalan pon kena tahan ka?nak kata polis ni sesat,tak mungkin.kalau sesat takkan mereka meronda pepagi buta ni pula.

aku dengan muka peliknya datang kat polis berdua ni.polis berdua ini tanya aku duduk kat mana.aku pon jawab lee (*&^*&%*%@.pastuh mereka tanya kerja mana.aku makin lama makin pelik.ape motif tanya aku duduk mana dan kerja mana?nampak benor nak cari duit kopi.

aku dengan muka kereknya cakap aku masih student.tak kerja lagi.dia tak puas hati dia tanya student mana,aku cakap student %$!%#%&!.pastuh polis dua orang ni berambus dengan muka kerek.aku pelik betul dengan polis sekarang ni.

jalan kat bahu jalan pon kena soal.bukannya aku jalan kat kawasan perumahan.aku jalan tepi padang kot.itu pon disoalnya.nampak benor takde kerja,nak cari salah orang.haih polis polis.ape nak jadi kalau kerja cari salah orang je?

bukan nak kata tak elok mereka buat macam tu,elok.tapi biar la kena pada keadaan.aku jalan seperti biasa je pon.takde apa yang mencurigakan langsung.tapi kena tahan.lain la kalau aku bawak besi ke,pisau ke haa lain cerita.haihhhhh.kerja nak cari makan jeeee.hadoi.


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: