Saturday, May 7, 2011

panasnyalaahh ooii

assalamualaikum

halluuuu semua bertemu kembali dalam bloggie yang tak seberapa ini.maaflah sebab bloggie ini sangat bosan.bosan macam tuannya.tak tau nak habaq apa daaa.cuma sekarang ni tetiba je nak update pasal panas ni haaaa.tak tahan aku rasa ni.

panas bukanlah kerana banyak dosa.selalunya bila cakap panas je mesti ade yang balas "panas sebab kau banyak dosa" itu jela modalnya.takde modal lain nak cakap.dah bosan dah.dah bosan dengar ayat itu je yang dialunkan.cuba la cari ayat lain skit.adoi.

sekarang ni tak tahu laa satu dunia ke atau kat utara ni je yang terasa bahang kepanasan hampir setiap hari sejak kebelakangan ini.hujan pon da jarang sangat kat utara ni.pelik bin ajaib betul.kalau tak,setiap hari hujan jee memanjang sampai banjir sana banjir sini.sekarang da kemarau pula.

aku sekarang ni banyak habis duit kat air je.makan aku da jarang daaahhh.setiap kali pergi makan,balik mesti aku bungkus air teh o ais limau.pergh memang terbaik la dapat minum time panas panas gini.terbaik wookkk.hahahaha :p

sejak kebelakangan ni memang itu jela yang aku perabiskan duit aku kat air sebab aku selalu sangat merasakan dahaga yang amat sangat.pukul 3.30 pagi tu sanggup keluar g kedai beli air teh o ais limau 2 bungkus.haa kau tengok,betapa dahaganya aku.hahahaha.jangan ditanyalah kalau duit aku banyak habis kat mana lagi :p

setiap hari,setiap jam terasa berpeluh jeee.nak tido pon tak selesa sebab berpeluh sedangkan kipas da pasang yang laju da.still berpeluh padahal tido bawah kipas je tu pun still terasa bahang.arghhh cepat la 19 haribulan.nak balik rumah sbb ade aircond dan boleh save duit nak minum air bebanyaakkk =.="

rimas betul keadaan macam ni.agaknya masa aku nak balik rumah la kot baru nak hujan.selalunya macam tu lah.nak balik rumah ke nak balik utara balik ke memang hujan.tak pernah balik tak hujan.haih panas panas.berpeluh aku ni haaaaaaa.

kan best kalau utara ni sejuk sederhana jee.macam kutub utara punya sejuknya itu.alaaa yang orang buat rumah pakai bongkah ais tu orang kata apa?eskimo?haa itu laa.cee try  google.hahaha.tapi kalau setiap hari macam tu,payah gak.nak juga panasnya.tapi kalau panas kang jadi macam sekarang ni.

hadoi.kan best kalau suhu dunia ni sederhana jee sejuk dan panasnya.nyaman jee rasa.heeeee


best oooooiiii dapat terjun dan mandi sungai masa panas panas cam gini :DD

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: