Friday, May 20, 2011

entry memaki

assalamualaikum

kat sini nak mengatakan bahawa entry kali ini adalah entry memaki orang.so minta maaf dulu sekiranya ade yang terbaca secara umum ke kan haaa.sape yang tak nak kena maki tu,boleh la tengok entry lain.maaf.sangat panas hati ketika ini.

hyeeee dapat kepala budak yang jual no phone aku kat website tu memang mampus aku kerjakan.buduh betul.tension aku.menyusahkan hidup aku je dapat panggilan dan msg yang mengelikan dari budak budak yang buduh dan tak senonoh gila bangang.

hampir setiap hari pulak tu no yang tak dikenali mengacau pagi siang dan malam sebab minta benda diluar tabi' yang memang aku rasa menyesal mak bapak diorang lahirkan diorang elok elok tapi songsang begini.memang memalukan betul!!!

sebagai seorang lelaki,tanggungjawab adalah berkahwin dengan perempuan dan membimbing kaun hawa ini ke jalan yang benar bukan lelaki dengan lelaki.hyee ape punya virus laa serang kepala mereka ni sampai jadi songsang macam ni.hye ya Allah sabarkanlah hati ini ya Allah.

tak sangka ada member gay dalam perkenalan aku rupanya.aku dapat budak ni memang aku potong dia punya alat sulit.bodoh betul.heeeeyyyyyy!!!geram aku oooiiii!!!
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Fathiah Hamim said...

eee tak sukanyaa.
ari tuh fa ada dapat text, dia kacau2.
last tuh dia cakap
"saya nak mintak tolong awak ajar saya jadi pompuan"
pergh scary je.

Ai-Sis said...

tau x pee.itu baroo dapat 1 je kan?saya pagi siang malam dapat panggilan daripada budak songsang ni.hadoi.rimas dan kusut kepala otak =.=