Thursday, May 19, 2011

thank you

assalamualaikum

yahoooo.i'm home honey.hahahaha poyo plak rasa kan?bukannya ade ape pon.setakat balik umah pon nak kecoh.hahaha.so what?pepatah mengatakan rumahku syurgaku.sebab itu la gembira bila dapat balik umah ni haa.rindu dengan bantal dan juga katil yang menjadi teman hidup selama hidup dimuka bumi ini.hehehe

ingin mengucapkan terima kasih kepada kak fieza dan kak ain yang menghantar daku ke stesen bas.terima kasih sesangat sebab hantar dan menjadi orang terakhir yang melihat daku menaiki bas untuk pulang.sememangnya daku akui pertemuan ini adalah sangat singkat.terlalu singkat untuk dikenangkan.

daku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih atas segala jasa jasa kakak berdua yang sangat membantu saya dalam mengharungi hidup sebagai seorang pelajar yang akan bergraduan diploma dengan tunjuk ajar mereka berdua.terima kasih banyak banyak.

terima kasih juga kerana sentiasa berada disamping daku bila daku memerlukan orang disamping daku.terima kasih kerana memberikan semangat untuk meneruskan perjuangan ini disaat daku jatuh tersungkur dan kehilangan cahaya untuk melihat.

terima kasih untuk segala-galanya.saya amat menghargai apa yang berlaku sepanjang perkenalan kita bersama dalam menempuhi pelbagai dugaan di tempat kita belajar.terima kasih.jasa dan pengorbanan yang kakak berdua lakukan untuk saya,ternyata hanya Allah S.W.T sahaja yang mampu untuk balas.

segala kenangan kita bersama takkan pernah saya lupakan terutama dengan segala pemberian yang kakak kakak berikan kepada saya sepanjang perkenalan kita,akan saya simpan dan jaga elok elok kerana semester depan kita takkan berjumpa lagi.terima kasih bebanyak kakak.

saya gembira dapat berkenalan dengan kakak kakak semua yang begitu sporting dan baik hati.bertuahnya saya dapat kenal dengan kakak.lagi bertuah saya sekiranya kakak berdua ini adalah kakak kandung saya.tapi itu takkan mungkin terjadi.hanya kenangan yang dapat disimpan sebagai harta paling berharga.

terima kasih atas segala-galanya kakak.semoga dinner sem akhir semester depan kita bertemu kembali sekali lagi untuk makan malam bersama untuk terakhir kalinya sebelum kakak grad dari tempat kita belajar.semoga perhubungan ukhwah yang dibina ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

akhir kata,iloveyou kakak.thanks for everything and dont forget me when you're success :)


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: