Thursday, March 10, 2011

ubah?

assalamualaikum kepada semua para pembaca dan serta merta followers yang dihormati sekalian.kali ini nak bercerita sedikit tentang apa yang berlaku pada diri penulis blog ini kebelakangan ini.kalau nak tahu penulis blog ini sedang tidak betul.entah kena mendrem ape tah tetiba tak betul ni.gila agaknya bila dah angau ni.betul ke?hahaha.entahlah.sendiri pon takde jawapan.

ok stop.bukan nak bercerita tentang angau dan kerinduan yang dilanda oleh pemilik blog ini.tapi nak bercerita tentang situasi si pemilik blog ini.haa mari baca.

dia sekarang ni sedang dilanda masalah besar.jadi nama aisis dan gambar gambar pemilik di fb telah dilupuskan dan digantikan dengan identity yang terbaru.nama tak sedap pon.boleh laaaa.ambil masa yang sangat singkat untuk memikirkan nama yang agak boring.biar takde orang kenal siapa lagi si aisis yang sebenar.konon nak buat anjakkan paradigma la kononnya lah.ingin dikenali dengan watak yang berlainan.

nama aisis itu bukanlah akan diluputkan sampai bila bila.akan tukarkan kembali kepada nama aisis itu tapi bukan dalam jangka masa yang terdekat lah.tak tahu bila tapi yang pasti nama itu takkan hilang.pasti akan ada cuma tak tahu bila.mungkin setahun kemudian?mungkin 2 tahun kemudian?tengok la nanti.

dia rasa nak ubah karakter diri dia yang telah sedia ade.tapi buat masa ni tak tahu lagi nak ubah jadi karakter ape lagi.sedang dalam pemikiran lagi.tapi still akan mengubah karakter dirinya sendiri kerana karakter dirinya sebelum ini mencetuskan masalah besar.jadi dalam prosess mengubah suai karakter diri blog ini.kalau penulis blog ini dah lain nanti,jangan terkejot plak bila penulis blog ini dah lain.

dari pemerhatian diri dia sendiri,dia mendapati banyak yang perlu diperbaiki dalam diri dia yang sebenarnya.mungkin sudah tiba masanya untuk berubah apa yang patut.diri dia lagi satu tu pon cakap better change everything that could be change before its too late.


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

ann said...

berubah tuk kebaikan itu xmengape...chills k!

Ai-Sis said...

yeaaap.memang nak berubah untuk kebaikkan.hehe :D