Wednesday, April 20, 2011

semangat semangat semangat!!!




assalamualaikum salam kenalan kepada yang baroo sahaja mahu berkenalan dan baroo sahaja melawat blog yang sudah usang dan berhabuk gitu.lama tak update blog ini.mood untuk berblogging da kurang sejak akhir akhir ini gara-gara stress yang menimpa diri sehingga menimbulkan jerawat dimuka ini.hadoi.sib baik da hilang.

ok sekarang ni kekurangan semangat untuk buat semua benda terutama untuk berblogging.ni pon curi masa je nak berblogging ni.maklumlah,blogging ni kan salah satu cara untuk melepaskan stress dengan menaip apa yang dirasakan ketidak puas hati ke kegembiraan ke kesedihan ke dan segala macam ke ke ke ke laah yang boleh dikategorikan.betul tak?

kat SB pon da kurang menonjolkan diri dan semakin lama semakin lenyap dari SB secara perlahan lahan gara-gara kesibukkan dan kepenatan yang melanda diri sejak kebelakangan ini telah membuatkan diri ni merasakan malas untuk taip taip taip sebuah entry sehari.so dilupakan blogging untuk sementara waktu untuk focus pada study/quiz/project/exam/shooting/assignment/lab test/presentation.haaaa banyak tak?so memang tak sempat nak berblogging la sebab padat sangat.

sekarang ni nak cari semangat dalam diri yang sangat sangat diperlukan kerana agak kemalasan tanpa semangat yang jitu untuk memulakan sesebuah kerja yang telah diberikan.hadoi.apa nak jadi ni semangat takdak dalam diri nak buat sesuatu.

wahai semangat sekalian,datanglah kepadaku,resapilah kedalam diriku,biarkan aku merasakan kehadiran semangat kedalam diriku agar aku boleh melakukan apa yang patut aku selesaikan menjelang sebelum final exam.marilaaahhh semangat semangat positive semua ooiii!!! sangat memerlukan anda untuk bangkit buat kerja.

korang korang yang baca ni pon doakanlah yang terbaik untuk diri penulis blog ini serta seluruh umat islam didunia ini.doakanlah kesejahteraan ke atas mereka sama ada yang hidup mahupun yang telah tiada.hanya Allah sahaja yang mampu untuk membalas doa kalian.

terima kasih bebanyak kepada yang support penulis blog ini dari dulu sampai sekarang,tanpa korang,rasanya dah takde da blog ini.heee jutaan terima kasih :D


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: