Tuesday, April 26, 2011

aku online bukan nak cari stress,tapi lepaskan stress



assalamualaikum

aku tak faham,dan tak mengerti sungguh dengan apa yang terjadi sebentar tadi sehingga mood aku hilang secara mendadak.asal asal asal ade je orang yang tak puas hati dan suka sangat merosakkan mood aku ketika aku sedang mood baik?

ape salah aku kat dia sampai dia nak bergurau pon sampai macam tu sekali?aku tak pernah nak bergurau dengan orang itu sampai macam tu sehingga boleh buat gaduh dengan cara percakapan yang dilafazkan mengunakan jari jemari.

eeee stress betul la aku.aku online bukan nak cari stress.tapi nak lepaskan stress.ni tak pepasal aku dapat stress gara-gara orang itu bergurau cakap benda bebukan kat dia.aku tak faham betul nak bergurau tapi sampai macam tu sekali.

bukanlah aku jenis yang tak boleh nak dibawa bergurau atau apa.tapi bergurau dengan aku takpe lagi.ni bergurau dengan orang lain,orang lain yang tak kenal.memang la orang marah.lain la kalau da kenal da pernah jumpa.

haih...tension aku.makin lama makin tension.mula la aku nak mencarut carut kat sini.tapi aku still boleh menahan lagi untuk mencarut disini mahupun lafaz dimulut.astafirullah.kenapalah keadaan macam ini perlu berlaku kat aku??mengapa?

mood aku da rosak sebab perkara ini je.haih...aku yang kena pujuk dia untuk cold down.bukan orang itu.damn!!!

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: