Friday, April 8, 2011

kenapa?why?

assalamualaikum haaaaa tak jawab dosa,kalau jawab sayang!!!haaa tertiru plak kak maria punya style.hahaha.

ok kat sini nak cerita je yang aku berasakan tidak puas hati lah dengan apa yang berlaku ni.boleh bikin gaduh gak la dengan orang yang terlibat ni.geram betul aku.ingat aku ni kaya sangat ke?aku orang miskin laaa.duit takde nak guna je memanjang.

ni isu pasal kredit la ni.bukan kredit card.tapi kredit untuk phone.yang top up tuu.haaaaa.aku sangat pelik dan mushykil dengan apa yang berlaku ni.begini,nak kata plan maxis aku ni mahal takde laaa.memang currently use for student rate la.sms to all maxis number is only 1 cent only.call?jarang benor call orang.

tak suka nak call orang,kerana nanti terkena radiation yang merbahaya kat telinga tu nanti.soo memang terlalu jarang la nak call orang ni.tapi yang aku mushykilnya ialah,kredit aku macam air je keluar.laju je habis sedangkan msg orang berapa kerat je pon?tu pun dengan maxis.bukan dengan celcom/digi ataupun memacam rangkaian yang lain kat luar sana tu.

aku heran sebab aku takde subscribe pape pon pakai no maxis aku ni.tapi sekejap je kredit habis cam tu je.pelik betul aku.top up RM5.00 hari ini.lusa da habis.msg dalam 3 orang je.itu pon pendek je.boleh kira berapa banyak msg aku msg dengan diorang.ada la dalam 20-30 sms.itu pon baru 30cent je kan?yang lebihnya pergi mana?

aku bukanlah orang yang kaya yang selalu nak g top up jee setiap hari.duit nak guna untuk makan lagi,untuk project lagi,untuk transport lagi,untuk production lagi.mana aku nak cekaw duit bebanyak ni nak top up?pening kepala aku memikirkan mana perginya kredit topup aku hilang.haiiissshhh!!!

is there is somebody can explain what is happening to my credit phone?


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: