Sunday, April 17, 2011

ceritera selipa jepun

Assalamualaikum.

haaa mesti korang cakap,kecoh betul la mamat ni.benda kecik ni pon nak bagitahu.kan?so?blog aku,suka aku la nak cakap ape kan?haissshhh kerek plak aku ni dalam entry ni.hahahaha.sorry to say laa.aku memang da tak faham langsung dengan manusia yang satu ni.

ade ke selipa jepun yang da haus tapaknya pon still ade orang nak rembat.da la hilang kat rumah sewa sendiri.aku pelik betul dengan manusia yang satu ini.bukannya lawa pon selipar jepun aku tu yang nak g rembat tu pasai apa?

tak pepasai manusia yang sorang ini dah menyusahkan aku bila aku nak keluar.takde sivik betul laa nak rembat selipa orang ni.bukan ade emas pon kat selipa aku tu.itu pun nak dirembatnya.tension betul aku dibuatnya walaupun selipa itu da buruk,tapi still boleh dipakai lagi.itu yang sakit hati tu.kalau tak boleh pakai,takpe aa.ni boleh pakai lagi dirembatnya.

hadoi.semoga Allah memberikan balasan yang setimpal dengan apa yang dilakukan.ish sakit hati betul selipa hilang ni.kalau banyak duit takpe la gak nak g beli selipa baroo.ni pon dah rabak poket ni.nak beli cam mana.dah la ade lagi sebulan setengah lagi ni ade kat sini.selipa pula takde.

haih bala bala.selipa pon hilang.aku sumpah kaki dia takde nanti.haaaaaaa baik pulangkan harta aku tu cepat sebelum sumpah ini jadi kenyataan.hahahaha.kejam betul aku sampai nak sumpah orang ni.yela,bila da sakit hati,apa pon boleh jadi.


haih.tak bertamadun betul manusia yang buat benda ni.takpepasal da susahkan aku.heeyy!!agak agak lain kali nak kunci selipar jepun macam kat atas ni boleh tak?biar takde orang boleh curi lagi.

Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

DiyraFauzy™ said...

hahaha..
kalau selipar kne curi is yang menyumpah..
tapi kalau is kunci selipar tu, orang lain plak menyumpah is..
hahaha..

Ai-Sis said...

hahahaha.nak sumpah saya pasal apa pula?selipa saya.so saya berhak buat macam tu.hahahaha :p