Sunday, September 11, 2011

muntah tak sudah sudah

assalamualaikum

tak tau lah apa yang nak jadi dengan diri aku ni.muntah tak sudah sudah.da berapa lama dah ni asyik muntah je.nak kata lambat makan,tak pon.nak kata perut masuk angin pon tak juga sebab bila makan aku makan macam biasa je.

makan benda yang biasa je macam ayam,daging,sayur semuaa tu.tapi kenapa boleh muntah pula?pelik betul la dengan keadaan aku ni.ape nak jadi pon tak tau lah.

tak lama dalam sejam dua,aku muntah.aku tak makan pon aku muntah juga.haihhh.teruk teruk.habis lah aku kalau keadaan macam ni berterusan.kena keracunan makanan ke?time aku makan takde pon rasa yang lain macam.semua elok jer.ke perut aku yang ade masalah ni?

selain itu tekak aku pon asyik rasa tak selesa jugalah.asyik nak minum air jerk.bila da minum,muntah balik.hadoii.muntah tak sudah sudah.seksa...haih...sabar jela.mungkin sebab jerebu kot?hurm...ramai juga yang pening kepala dan selsema  kebelakangan ni.haihhh...

ya Allah semoga engkau sembuhkanlah segala penyakit yang ada pada diriku serta orang orang disekelilingku.seseungguhnya hanya engkaulah yang maha mendengar dan kepadaMu juga untuk aku berserah segala-galanya.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: