Wednesday, September 14, 2011

kedai makan tak macam kedai makan



assalamualaikum

heeee tetibe je ade idea untuk update entry ni.hahaha.ini merupakan cermin la sedikit untuk orang yang kekurangan kemaluan(malu laaaa.jangan pikir lain) kepadaan keorangan kesekitaran.hahaha.senang cakap orang yang yang kurang malu dengan keadaan orang sekitarnya.

citernya macam ni.tadi aku keluar beli air la sebab dahaga.time aku kluar pulaa hari hujan rintik tapi boleh kata lebat gak la sebab rintik pon nampak macam lebat.apetah aku merepek ni pon aku tak tau.hahaha okay back to the topic

waktu balik tu ade la satu kedai tu.kedai cina la.dari jauh aku da dengar diorang ni berkaraoke habis habisan lagu cina.takkan lagu india pula kan?melopong la mereka kalau nyanyi lagu india ape pon tak faham.hahaha.sedang aku naik motor tu aku terdengar la suara-suara sumbang mereka ni.

yang aku nak cakapkan ialah,tempat mereka berkaraoke itu adalah tempat terbuka dan merupakan restoran seperti restoran kedai mamak yang dari jauh da boleh nampak dalam.yang menyanyi pula orang orang tua.siap joget joget lagi kat dalam kedai tu.

aku yang berhenti kat line putih tu melopong tengok adengan adengan yang memalukan itu.gelek tak ingat dunia.suara punya la kuat dan lantang.da macam kat dalam bilik karaoke plak dia punya PA system.tanpa segan silu gelek sambil menyanyi.

mabuk la kot?tapi berpada-padalah.ini bukan kawasan rumah orang cina.tapi majoriti student melayu yang duduk dan lalu lalang disitu.kalau nak buat majlis macam tu sekali pon,tutup la dulu restorant tu.buat kat dalam.takde orang nampak apa yang berlaku melainkan suara la *tangan didada mata ke atas*

bukan tak bagus buat hal sendiri.tak kacau orang pon yes memang betul.tapii berpada la kalau hal sendiri yang sebegini rupa.orang ramai lalu lalang terkinja kinja terkebil kebil mata memandang.sib baik semua yang ade kat sana semua yang da tua tua.kalau ade anak dara?mau taknya accident depan tu.

haiihhhh.konklusinya jangan nak ikot kepala sendiri je kalau nak buat sesuatu tu.ambil kiralah daripada pelbagai aspek dulu sebelum melakukan sesuatu.haa tak pepasal jadi macam ni.up jadi entry aku plak.hahaha adoiiii.jam jam.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Shiema Sufian said...

malunyeee :D

HUGODEXTER said...

aku penah tgk gak.. Tapi masa tu kat melaka... muahahah.. goyang bang.. goyang!!! hahahahaha